smerter

x1x*Baby*doll*

Gift med forumet
auau,jeg har skikkelig smerter i ryggen og nederst i magen! pluss veldig hevelse i bena... ikke noe deilig.. gjør liksom vondt når jeg puster ut.. noen som vet hva det kan være?!?! det er jo ikke tegn på fødsel det?

ja,jeg var på kontroll på torsdag og da sa legen min at hodet ikke har festet seg ennå.. men det kan jo være det nå da.. jeg har ikke hatt kynnere tidligere i svangerskapet og vet ikke om det kan være det heller.. jeg er 1 gangs fødende så har ikke peil på hva jeg skal kjenne etter.. mamma fikk alle oss 3 barna på under 2 timer.så hvis det skjer noe.. så merker jeg det vel snart..*kanskje*

Hvorfor bare ikke ta den telefonen????? Du er ingen masekråke eller pyse likavel[:D] Fortell sykehuset at moren din fødte på 2 timer, for de sier jo at det ofte er likt med datterens fødsel.

Tvi-tvi!!!! Spennende at det skjer noe med damene her da[:(]

hehe,for jeg har ikke lyst til å ta den tlf.. vil og vil ikke på samme tid.. jeg vil vente til det skjer litt mer,at jeg får vondere og at je vet at det er riier..

Hmmm, skjedde det noe mer her eller? Ser at hun ikke er pålogget mer...

må jo bare innrømme at jeg ikke vet om det du har kan være tegn på veer...vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter når jeg tenker meg om. Men tenker at jeg sikkert skjønner det dersom det starter, hehe!!

Lykke til!

Tror jammen dama fødte jeg   ...ellers hadde hun vel gitt lyd fra seg???

jess,jenter..jeg er nok her ennå..ble ikke noe baby på meg den dagen..var sikkert bare litt modning..kanskje hodet festa seg.. ikke godt å vite...[;)]

Back
Topp