Smerter

Poojenta

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Høsthjerter 2017
Marshmallows2021
Aprilspirene 2024❤️
Dette er mitt tredje barn, og tredje vaginale fødsel. Nå er det en måned siden jeg fødte men noen netter våkner jeg med smerter i underlivet. De ligner åpningstider, litt svakere, men dere skjønner greia.

Spørsmålet er om jeg er den eneste som har det sånn? Jeg har ikke opplevd dette før. Jeg skal høre med hun når jeg skal på seksukerskontroll, men kjekt å vite om fler har hatt det slik.
 
Dette er mitt tredje barn, og tredje vaginale fødsel. Nå er det en måned siden jeg fødte men noen netter våkner jeg med smerter i underlivet. De ligner åpningstider, litt svakere, men dere skjønner greia.

Spørsmålet er om jeg er den eneste som har det sånn? Jeg har ikke opplevd dette før. Jeg skal høre med hun når jeg skal på seksukerskontroll, men kjekt å vite om fler har hatt det slik.
I underlivet eller magen? Tenkte etter-rier, de (kan hvert fall) bli verre/vondere for hver gang. Jeg kjente dem godt denne runden; tredje min også.
 
I underlivet eller magen? Tenkte etter-rier, de (kan hvert fall) bli verre/vondere for hver gang. Jeg kjente dem godt denne runden; tredje min også.
I skjeden/fødekanalen. Ja, jeg har tenkt på etterrier, men det er jo fire uker siden fødsel og livmoren har trekt seg sammen..
 
Hos meg er det nesten 8 uker siden fødsel og fortsatt vondt, men ikke sånn at jeg våkner av det. Verre på dagtid etter at jeg har stått og gått en del. Jeg måtte sys ganske mye etter fødsel både i perineum og innvendig i skjeden, og det er der det fortsatt gjør vondt, kjennes det ut som (selv om stingene er borte og sårene er grodd).
 
I skjeden/fødekanalen. Ja, jeg har tenkt på etterrier, men det er jo fire uker siden fødsel og livmoren har trekt seg sammen..
Jeg har hatt noen lynende stikk innimellom, gjerne med dagers mellomrom, vet ikke om det har vært slik for deg? Ikke isolert til den siden jeg ble klipt, så ser egentlig for meg at det kommer av belastning og oppbygging av muskler og bindevev i bekkenet som nå utfordres mer og mer som gåturene blir lengre.
 
Høres ikke ut som etter-rier da nei... tror ikke jeg har kjent det samme, men jeg har vært sår og kjent litt sånn strekk-aktig mange ganger fortsatt, og nå er det 7 uker siden fødsel.
 
Back
Topp