Smerter

Jeanniiie91

Betatt av forumet
Sommerfuglene
I går fikk jeg skikkelig akutte smerter nedentil. Så ble sendt inn på føden for sjekk men alt så fint ut og ingen tegn til for tidlig fødsel eller noe annet.

Men smertene har forverret seg i løpet av natten. Aldri hatt det slik før. Smerter i dåsa liksom. Nå har jeg også vondt eller ubehag nederst i magen på venstre side. Ned i lysken. Stølhet av en merkelig grunn i venstre bak lår og rompeball. Og vondt i høyre frem lår.

Noen som har opplevd dette før? Helt fordelig å bevege på meg. Klarer såvidt å gå. Er dette bekkenlåsningen/løsningen? Aldri hatt vondt i dåsa før liksom av følge av det.

Er 25+4 i dag

Jeg har bekkenløsning/-låsing. Hadde definitivt ringt til føden igjen hvis det har blitt verre. Jm her sa til meg, smerter som ikke går over må man sjekke. Det kan være gallen, luftsmerter, nyrebekkenbetennelse. .. Jeg har hatt intens smerte på venstre side som tok ei stund før gikk bort, men det kjente jeg igjen som vanncyste på eggstokken.. Bedre å være til lege en gang for mye [emoji173]️ ta med urin prøve. Lykke til[emoji173]️

Last edited:
Hvordan går det med deg [emoji173]️?

Off... Godt det har blitt bedre[emoji173]️

Bekken løsning gjør vondt i lysken, skamben område. Låsning kjenner du bak i korsrygg.

Virket som det kom av en scene eller noe der nede. For når barnefar prøvde å hjelpe meg med å lokalisere det så verket det når han kom på den scenen. Og da smertet det i de ytre kjønnsleppene også. Men det gikk heldigvis over [emoji4]

Virket som det kom av en scene eller noe der nede. For når barnefar prøvde å hjelpe meg med å lokalisere det så verket det når han kom på den scenen. Og da smertet det i de ytre kjønnsleppene også. Men det gikk heldigvis over [emoji4]
Godt at det gikk over og at det går bra med både deg og den lille :)

Back
Topp