Smerter

kailin

Glad i forumet
Vanligå få vondt i magen når man gjør noe fysisk .. merker at når jeg styrer på mye, og beveger meg mye så får jeg stikkinger og vondt i magen.. er det ligamentene eller livmoren som strekker seg tilfeldigvis samtidig ? :/ pluss jeg spotter.. skjønner ikke at dette skal gå bra

Jeg spotter også. Og har litt vondt som du forklarer. Snakket med jordmor i dag, skulle se det litt an utover dagen og så kunne hun sende meg på hastetime på Gynt pol om jeg ville.

Jeg spotter også. Og har litt vondt som du forklarer. Snakket med jordmor i dag, skulle se det litt an utover dagen og så kunne hun sende meg på hastetime på Gynt pol om jeg ville.

Åh, for en snill jordmor.. jeg får ikke gyn time uten henvisning fra lege, og legen min har fulle lister, da jeg ikke har/får time før i slutten av januar:(

Hun har fulgt meg i alle mine svangerskap. Gammel dame. Hun jobber også litt ved sykehuset så hun har nok sine kontakter.
Du kan vel få en akuttime hos legen?

Åh, for en snill jordmor.. jeg får ikke gyn time uten henvisning fra lege, og legen min har fulle lister, da jeg ikke har/får time før i slutten av januar:(
Jeg tror du har krav på hastetime, altså time på dagen om du trenger.
De burde vel ha forståelse for at man vil til legen når man er gravid, men har vondt og blør. Du kan jo bare si at du tror nesten de er nødt til å sette deg opp på en time. (Men tror også man må ringe tidlig for å få hastetime. Prøv i morgen tidlig =) <3

Ja må ringe kl 8, men hva kan legen gjøre da.. ta en hcg prøve og eventyelt sende henvisning til gyn ? Som igjen da tar flere uker da gyn har fult .. men jeg har ike rødt blod da, og det sr bare brunt... i dag stikker det i puppene veldig!,så får bare håpe at dette går veien, og at hcg stiger mtp sterkere symptomer i dag... :)

Ja må ringe kl 8, men hva kan legen gjøre da.. ta en hcg prøve og eventyelt sende henvisning til gyn ? Som igjen da tar flere uker da gyn har fult .. men jeg har ike rødt blod da, og det sr bare brunt... i dag stikker det i puppene veldig!,så får bare håpe at dette går veien, og at hcg stiger mtp sterkere symptomer i dag... :)

Du har krav på øyeblikkelig hjelp time til legen. Stå på ditt.
Legen kan sende øyeblikkelig hjelp henvisning, og da får du komme inn til gyn i dag.

All ø.hjelp går forann listepasienter.

Back
Topp