Smerter

Bkno0816962

Flørter med forumet
Hei! Jeg har sånne stikkende og vonde smerter som kjennes ut som de kommer fra inne i skjeden. Det er ikke sånne smerter ved eggstokkene/magen. Det er så vondt at jeg roper au når det skjer. Er sikkert ikke farlig. Men er det flere her som har sånn? Blir stresset. Tenkte å ta det opp på neste kontroll, som da er oul. Regner med jeg også kan stille noen spørsmål der.

En annen ting er at i dag var første dag på jobb etter ferien, og da fikk jeg så sinnsykt hjertebank. Man så hjerte dundret gjennom genseren. Er dette normalt? Jeg er så engstelig for alt! :(

Hjertebank får jeg støtt og stadig og er helt normalt og ufarlig :)

Hei! Jeg har sånne stikkende og vonde smerter som kjennes ut som de kommer fra inne i skjeden. Det er ikke sånne smerter ved eggstokkene/magen. Det er så vondt at jeg roper au når det skjer. Er sikkert ikke farlig. Men er det flere her som har sånn? Blir stresset. Tenkte å ta det opp på neste kontroll, som da er oul. Regner med jeg også kan stille noen spørsmål der.

En annen ting er at i dag var første dag på jobb etter ferien, og da fikk jeg så sinnsykt hjertebank. Man så hjerte dundret gjennom genseren. Er dette normalt? Jeg er så engstelig for alt! :(
Kan det være kynnere/ at livmoren vokser du kjenner? Hjertebank er vel ganske vanlig, så sikkert ikke noe å bekymre seg for. Ta det opp på kontroll du;)

Jeg har hatt litt stikking inni skjeden også, men ikke så mye plaget. Har ikke tenkt mer over det :p jeg tenker bare at alt som skjer er heeeeelt normalt :p Hehe har skikkelig hjertebank og hjerteflimmer så sterkt at jeg begynner å hoste av det for det kiler i halsen :p hehehe

Puuh, jeg får bare tenke at det er normalt jeg og :p jeg bekymrer meg generelt for absolutt ALT ellers og, så nå når jeg er gravid er det helt ekstremt :p
Var på ultralyd i uke 12 og fikk se en liten baby som sprellet og var frisk, så jeg burde egentlig ta det med ro :) men på ultralyden så sa legen at babyen hadde lange føtter, så ser jeg på bv appen at det står "denne uken blir føttene lengre en armene osv" så nå har jeg nå panikk for at han sa den hadde lange føtter og. Har mareritt om lange føtter og at det er noe galt! Herregud så tullete :p Innerst inne vet jeg jo at hadde de vært unormalt lange ville han jo sagt at det eventuelt var rart/uvanlig :p

Husk at selvom de følger generelle mål så vokser alle individuelt :) sånn er vi bare :)

Jeg har hatt det litt slik at jeg føler jeg må være litt forsiktig når jeg setter meg, ellers "stikker" det litt i underlivet. Sitter akkurat nå og kjennet litt smerte i sidene, men tror helst det er voksesmerter/at magen strekker seg litt.

Det er mye som strekker seg når man er gravid, mye som følger med livmora når den beveger seg oppover ;) sånne smerter har jeg og til tider, er visst helt ufarlig :) og hjertebank har så og si ALLE gravide ;) jeg får det gjerne 3-4 ganger om dagen :)

Back
Topp