smerter

snømann

Andre møte med forumet
Blødde litt et par dager før jeg visste om graviditeten. Tenkte det var mensen, siden vi ikke skulle ha flere barn og har brukt prevangsjon. Men så var jeg gravid da! Og egentlig har jeg hatt en rar ekkel følelse i magen daglig. En smerte. I dag har den øket i intensitet, jeg har feber og fryser. Har legetime på tirsdag. Vente til da, eller ringe legevakt? Blør ikke.

Oi, skjønner at det var et lite sjokk! Men dette skal nok gå bra :)
Vanskelig å fortelle hva symptomene dine kommer av, men siden du har vært gravid før, så regner jeg med at det kanskje er noe annet enn de vanlige murringene og strekningene som gir deg smerter? Det med feber og frysing kjenner jeg meg igjen i også, temperaturen svinger veldig, men det er normalt i graviditeten også.

Om du er bekymret synes jeg du skal ringe legen!

Jeg ville å ringt legevakt å hørt. Jeg hadde selv litt feber i starten 2 kvelden med 38.0 bare da. Men hadde ikke smerter.
Ville heller ha ringt å hørt. Bedre med en gang for mye enn en for lite.
Masse god bedring

Ja, er ganske annerledes enn de typiske murringene. Det er litt opp i siden, og litt bak mot ryggen inni. Pulserende. På det verste kaldsvetter jeg og ligger sammenkrøpet. Ser an litt utover kvelden.

Back
Topp