smerter

suprise juni2015

Forelsket i forumet
Har dere mye menssmerter,syns jeg har ekstremt mye av det,kan ikke huske at det var slik sist.

De siste dagene har jeg hatt litt stikkinger på kvelden..

Med sønnen min var det så ille at jeg ikke klarte å stå oppreist, og at jeg til tider mistet pusten. Jeg er i tillegg lærer, kjekt når det skjedde midt i undervisning, da var det om å gjøre at man holdt maska :D

Jeg hadde det forrige svangerskap, og har det denne gangen også. Fryktelig ubehagelig, men heldigvis helt ufarlig:)

Har det mest på kvelden.. noen ganger om natta...
Hender jeg våkner av at det gjør vondt.

Jeg hadde mye i starten, men nå er det nesten ingenting. Er 8+2 nå :)

Husker jeg hadde en del sist, men er ikke like ille denne gangen heldigvis. :)

Har bare strekkesmerter, om du skjønner hva jeg mener :P tror det er livmora som strekker seg jeg kjenner... ikke no godt :/

Endel her også.. I begynnelsen masse, etter 5+0 ca har det bare vært på kvelden… Heldigvis!

Samme her! Var en kveld her jeg måtte bruke varmeflaske, paracet og ble liggende i sengen hele kvelden , dagen etter tilbake til vanlig murring, tar det som et godt tegn, blir mer nervøs når jeg ikke kjenner det :)

Har kjent lite til ligamentsmerter den siste uka, men i går kom det plutselig tilbake.. Var litt vondere enn før, og det kjentes ut som det strakk seg ut i eggstokkene.. Noen flere som har kjent det? Ble litt engstelig :-/

Har også hatt mye av dette ,og litt i eggstokkene. Men merker det nesten aldri nå lenger.. bare stikkinger og vodt hvis jeg strekker meg

Jeg har mye menssmerter. Merker det veldig godt i korsryggen. Idag tidlig var det ekstra ille så jeg ble litt nervøs. Snakket med moren min og hun hadde det helt likt når hun var gravid med meg.

Back
Topp