Smerter

Inga80

Elsker forumet
Får så fryktelig vondt noen ganger. Det er skikkelige smerter bak de nederste ribbeina, og det kommer når jeg får for lite hvile eller har anstrengt meg litt for mye. I går kveld greide jeg nesten ikke å stå til slutt. Ble bare liggende rett ut på sofaen :-/ Og egentlig var ikke gårdagen veldig anstrengende. Eneste var at jeg ikke kunne legge meg å hvile i løpet av dagen ettersom jeg hadde 3 unger hjemme på dagtid, deretter jm time og en tur på butikken. Etter middag måtte mannen en tur på jobb igjen i noen timer. Han kom heldigvis hjem igjen til kveldsmat, dusjing og legging av unger for da greide jeg ikke mer :-/
Flere som opplever sånne smerter? Jeg har hatt det en del før også, men glemmer alltid å si noe om det til lege/jordmor. Hadde selvfølgelig ikke vondt akkurat når jeg var inne hos jm i går...

Er de forran eller bak? Om det her helt oppe i ribbeina så er det jo ihvertfall langt unna bebisen da, så da må det vel være noe annet? Kan det komme fra ryggen, altså være nerver eller lignende som stråler dit?

Helt oppunder ribbeina så det er laaaangt unna babyen. Fryktelig slitsomt da, og det eneste som fungerer er hvile :-/ Har ligget rett ut siden i går kveld nå, men kjenner det hver gang jeg er oppe av senga :-(

Det kan vær en låsning i ryggen! :) ta kontakt med naprapat/kiropraktor. Alt etter hva du foretrekker:)

Ville også sjekket det, hadde mye vondt der forrige sv.skap men mye senere... Lykke til!

Back
Topp