Smerter...

markrete

Glad i forumet
Gresskarfrøene2023
Har begynt å få ekstremt vondt når jeg går, noe som jeg selv tenker er bekkenløsning. MEN i tillegg har jeg ekstreme mensen smerter og har hatt det de siste to dagene. På nettene våkner jeg og ligger å gråter for det er så vondt... trodde først det var rier, men har ingen stramming i magen. Det kommer i grunnen i tak, men som sagt ingenting som tilsier at det skulle være rier annet enn at det er vondt. Også går det over etter en times tid. Det er en blanding av mensensmerter i mage og korsrygg og den smerten jeg har når jeg går. Er det bare bekkenløsning alt sammen, eller er det noe annet galt? Er så forferdelig å ligge i ro å samtidig ha så vondt.

En annen ting er noe jeg har vært plaget med av og på i hele svangerskapet, men som har tatt seg veldig opp nå: Det kjennes ut som at noe ligger å klorer meg i åpninga der nede og tøyer samtidig, og det er ganske så smertefullt.

Er 35 uker på vei nå med førstemann. Heldigvis bare noen få uker igjen, men lurer så på hva det kan være og om det er helt normalt eller ikke :)
 
Back
Topp