smerter

Mai gull

Forelsket i forumet
nederst i magen....hva kan dette være?? [8|] Har hatt d med jevne mellom rom siden i går morges...gjør litt vondt når jeg går...

kan der være noe på gang???..

vet ikke...er liksom ikke helt kjent med disse her tingene jeg.......

kan ikke hjelpe deg jeg heller, for jeg ble satt igang forrige gang.. så fikk ingen naturlig start på fødselen..

ååå..ja det er ikke godt å vite...får bare vente å se..har jo mens termin 20 april....[:-]

skal se den terminen stemmer bedre enn ul terminen.. det kan jo godt være det.. jeg har 6 mai, ul 25 mai..

håper jo det da..hehe...jeg er så klar og gleder meg sååå[:D]

er det første barnet?

det er mitt første barn visst det var meg du spurte...[:D]

ja, det var deg[:)] glemte å skrive det.. det er en helt utrolig følelse og få barn. Gleder meg masse denne gangen også, selv om der var noe spesielt med den første[;)] de små trollene gir så utrolig mye..

kan nok som msmarte sier ha noe med festing å gjøre.. og klargjøring..

ja...skal til jordmor på tirsdag, så får høre hva hun sier da...[:D]

det er ekstra spennende å gå på kontroller nå i slutten av svangerskapet syns jeg ..

ORIGINAL: MsMarte

første her også

spennende tid du går i møte[:D] det er bare å glede seg.. 

ja, det er kjempe spennende og gøy å gå på kontroller[:)]

jeg å kan tro det har noe med festingen... har hatt litt slike smerter selv som minner om sterke mens smerte men det går nestn over med en gang..

Åssen kjennes det ut når de fester seg da? Det stikker veldig nedentil hos meg for tiden....

JEg har også veldig vondt unner magen på en  måte, til tider, spesielt om jeg har sitet lenge å skal gå. REgner med at det er ok jeg. Skal til legen på tirsdag får høre med han da [:)]

ja, føler det også slik...særlig vondt å reise seg etter at jeg har sittet en stund..skulle ønske det var noe på gang jeg [:)]

har dette når eg skal snu meg i senga eller ligge på ryggen. ikkje behagelig[&:]

Sånn har jeg det også. Ser for meg at det er hodet som "bårer" seg litt nedover?
ORIGINAL: jealie24

Åssen kjennes det ut når de fester seg da? Det stikker veldig nedentil hos meg for tiden....

Back
Topp