Smerter!!!

krezz

Gift med forumet
Junibarna 2015
De siste dagene har jeg hatt fryktelig vondt i hele underlivet, og innimellom har det kjentes ut som dåsa revner....[:'(][:@][:(] Det er verst når jeg går og sitter rett opp og ned, og ikke så vondt når jeg krøller bena oppi sofaen....

Noen som har kjent noe lignende????[8|]

Synes det er så trist at mange har lest, men ingen har svart på tråden din..... Har ikke noe svar selv, men smerter uten blødning er så vidt jeg vet ikke farlig. Har hørt om mange som har trodd de hadde magesyke i mange uker før de fant ut at de var gravide. Og en venninne av meg lå i fosterstilling med masse smerter i uke 12, men alt gikk bra.

Håper du har det bedre nå, eller at du har fått et svar....

håper smertene har gått over nå..

jeg er ikke sikker på hva det er, men de fleste kjenner jo stikkinger/murringer i starten.. kan være at noen opplever det sterkere enn andre? jeg vil tro at det må være blødninger i tillegg om det skal skjer noe alvorlig med barnet, men kanskje du kan ta kontakt med lege for å få et ordentlig svar på hva det er? best å være på den sikre siden.. og du blir nok mer beroliget av det også..

Ikke sett denne tråden jeg!!![X(]

Men,kanskje ta en snakk med legen.Kan ikke si jeg har vært borti noe sånt egentlig,bortsett fra sterke kynnere mot slutten sist,som kjentes ut som de gikk overalt.

Håper du finner ut av det iallefall,Klem!!!

Takk for svar![:D] Har vel konkludert med at det var vannvittige LUFTsmerter, og da ble det veldig vondt i resten av systemet neddi der![>:] Det murrer litt enda, men på langt nær sånn som i går... Selv om det ikke var direkte behagelig at tufsa hoppa på magen nettopp![8D]
Skal til legen i morgen uansett, så jeg skal sørge for å bli undersøkt![:)] Hvem vet, kanskje jeg er så heldig at jeg får UL og![;)]

Ja,luftsmerter kan det nok sikkert fint ha vært,det er jo ikke akkurat BEHAGELIG [X(][X(][X(]
Ja,bedre å sjekke en gang for mye,enn for lite.
Håpe du kanskje får deg en ul da [:D]

lykke til hos legen i morgen [:)]
Håper også at formen er bedre!!

Så godt å høre at det går bedre med deg[:D][:D] Håper du får en skikkelig undersøkelse med UL. TVi tvi tvi i morgen[;)]

Back
Topp