Smerter/verk i venstre bein, korsrygg og litt i lysken

Vintermamsen

Flørter med forumet
Bør jeg være bekymret? Har vart i tre dager... Blir ikke bedre... Og alle smertene er kun på venstre side...er ikke rød i beinet, men kanskje en smule hoven rundt ankelen...
 
Kan ikke være bekkenet da? Jeg sliter kun med venstre side. Stråler ned i lysken, vondt i symfysen og korsryggen
 
Bekkenlåsning kanskje? Det kan du isåfall behandles for :)
Eller sp er det ikke uvanlig med ulike ryggplager i svangerskapet og at nerver havner i klem
 
Bør jeg være bekymret? Har vart i tre dager... Blir ikke bedre... Og alle smertene er kun på venstre side...er ikke rød i beinet, men kanskje en smule hoven rundt ankelen...

Er du bekymret eller redd for om det skal være noe så ta en ekstra sjekk hos legen. Det er bedre enn at du går å tenker på det jeg gjør heller det enn å spørre andre for vi opplever ting så ulikt
 
Hadde lignende etter siste fødsel. Var noe som pressa på isjiasnerven. Hadde bekkenlåsning i svangerskapet, og gikk til manuellterapaut. Oppsøk lege om du er bekymra.
 
Isjas. Har det samme. Hjalp med 4 behandlinger hos kiropraktor og sykemelding- har en utrolig sittende jobb.
 
Back
Topp