Smerter ved SA

Marihøne9

Glad i forumet
Hch verdiene var på 700 i dag (6+4), de hadde visst sunket siden i går. Nå blør jeg mye og har en del smerter! Har jo gått gjennom dette 2 ganger før, da har jeg hart vondt nederst i magen.

Nå er det vondt nederst i magen, men smertene er sterkere på høyre side og de stråler ned i hofta. Er dette normalt? Har ikke hatt slike smerter før...[emoji20]

Har lest om graviditet utenfor livmoren, slik jeg har forstått det så er verdiene lavere da, og man har ofte smerter i ene siden..

når jeg hadde det. hadde jeg ekstremt sterke smerte på høyreside. kjentes ut som det var noe som skulle eksplodere der. så først trodde jeg det var blindtarmen. men det var det ikke. jeg hadde så vondt at jeg bare lå i fosterstilling på gulvet. klarte ikke å bevege meg.

ville ringt legevakten og hørt. bare for å være sikker. alle opplever nok en exu på forskjellig måte akkurat som at alle svangerskap er forskjellig.

kjempe trist å høre at du holder på å miste. sender deg mange gode klemmer

Så trist å høre. :( Håper det går bra med deg i denne vonde stunden og at det ikke er exu på toppen av det hele... Sender deg en god klem. :Heartred

Da jeg hadde exu strålte det nedover beinet. Smertene var fryktelige! Jeg blødde ikke mye og HCG nivået var vel bare rundt 90 tror jeg. Har nettopp hatt en SA for snart to uker siden. Det var også smertefullt synes jeg, men ingenting kan sammenlignes med smertene ved exu. Legen min sa at det oftest er en sparsom blødning ved exu og at smertene er voldsomme. Sånn var det iallfall for min del. Ved SA kom det mye blod. Ønsker deg masse lykke til[emoji173] det her er fryktelig trist[emoji17] god klem[emoji173]

Da jeg hadde exu strålte det nedover beinet. Smertene var fryktelige! Jeg blødde ikke mye og HCG nivået var vel bare rundt 90 tror jeg. Har nettopp hatt en SA for snart to uker siden. Det var også smertefullt synes jeg, men ingenting kan sammenlignes med smertene ved exu. Legen min sa at det oftest er en sparsom blødning ved exu og at smertene er voldsomme. Sånn var det iallfall for min del. Ved SA kom det mye blod. Ønsker deg masse lykke til[emoji173] det her er fryktelig trist[emoji17] god klem[emoji173]

Jeg blør myye mindre enn jeg har gjort ved tidligere spontanaborter, det kom noen store klumper tidligere i dag! Ellers så er det kansje nokk til et bind.. smertene kommer og går, og er ikkje så grusomme! Er så usikker..

Tenker at jeg ser det litt ann, skal ta tidlig kveld nå så ser jeg om det blir værre[emoji849]

Tusen takk for svar[emoji173]️[emoji173]️

når jeg hadde det. hadde jeg ekstremt sterke smerte på høyreside. kjentes ut som det var noe som skulle eksplodere der. så først trodde jeg det var blindtarmen. men det var det ikke. jeg hadde så vondt at jeg bare lå i fosterstilling på gulvet. klarte ikke å bevege meg.

ville ringt legevakten og hørt. bare for å være sikker. alle opplever nok en exu på forskjellig måte akkurat som at alle svangerskap er forskjellig.

kjempe trist å høre at du holder på å miste. sender deg mange gode klemmer

Smertene er ikkje så voldsomme, å nå er de borte.. så jeg tenker at jeg ser det ann i løper av kvelden/morgendagen[emoji849]

Ja det er trist..[emoji22] Får håpe det går bedre neste gang.. er så lei av desse spontanabortene[emoji22][emoji173]️

Hvordan går det?

Hei Eidejenta. Så du lå på terminlisten over de som hadde mistet. Så fryktelig trist! Store klemmer til deg!
:Heartbigred

Så trist:( dersom du er beskymret hadde jeg ringt legevakten[emoji175]

Det er nå 2 uker siden jeg mistet, blødde bare i 4 dager så var det over. Fikk målt HCG på tirsdag, da var den 14[emoji846] virker som kroppen kom seg raskt, har hatt litt el slim de siste dagene! Så hååper på positiv test om noen uker[emoji173]️

Fikk henvisning til utredning, men fikk ikke time før i slutten av november[emoji30] så nå har vi bestilt time privat 05.05! Krysser alt vi har for at spira sitter kjapt, og at den klorer seg fast!!![emoji173]️

Håper det går bra med dere her inne! Er inne å sniker litt hver dag[emoji8] klem[emoji173]️

Back
Topp