Noen andre enn meg som opplever å få utrolig sterke smerter høyt oppe i ryggen og like høyt oppe over magen på kun én side, som kan komme mens du sitter helt i ro? Jeg synes det er helt grusomt vondt, og har gått til legen og vært på sykehuset for å sjekke om det kan være noe med nyrebekken eller noe liknende, men blodprøver, urinprøver og ultralyd har ikke vist noen ting. Så både min lege og legen jeg var hos på sykehuset tror at jeg får så vondt fordi babyen sparker eller presser seg oppover. Noe jeg synes virker veldig rart, da smertene begynte å komme for godt over 2 måneder siden, kanskje 3... Også har de blitt mye sterkere den siste uken...
Ble litt mye deling nå kanskje, men synes det er så frustrerende å få så vondt, uten å vite hva årsaken er... Skal til fysio på mandag for å sjekke om det kan være noe muskulært, så får vi krysse fingrene. Men ja, delte egentlig fordi jeg håpte at noen kanskje har opplevd det samme, og vet hva årsaken er
Ble litt mye deling nå kanskje, men synes det er så frustrerende å få så vondt, uten å vite hva årsaken er... Skal til fysio på mandag for å sjekke om det kan være noe muskulært, så får vi krysse fingrene. Men ja, delte egentlig fordi jeg håpte at noen kanskje har opplevd det samme, og vet hva årsaken er