Smerter under høyre ribbein bak på ryggen

Bkno2910372

Andre møte med forumet
Uke 36 + 6

Flere som sliter med kraftige smerter under høyre ribbein bak på ryggen? Det er smerter som kommer og går hele dagen. Kjennes ikke ut som det er babyen som presser, for jeg får disse smertene selv om babyen ikke beveger seg.
Var til jordmor for 2 dager siden, og hadde protein i urin, Høyt blodtrykk (140/80) og veeldig hovne føtter (ikke er det noe varmt ute heller). Og hun var redd for svangerskapsforgiftning. Hun ba meg følge med kvalme og hodepine. Kan denne smerten bak under ribbeina ha noe med SF å gjøre?

Jeg syntes du skal ta kontakt med føden og snakke med de!

Uke 36 + 6

Flere som sliter med kraftige smerter under høyre ribbein bak på ryggen? Det er smerter som kommer og går hele dagen. Kjennes ikke ut som det er babyen som presser, for jeg får disse smertene selv om babyen ikke beveger seg.
Var til jordmor for 2 dager siden, og hadde protein i urin, Høyt blodtrykk (140/80) og veeldig hovne føtter (ikke er det noe varmt ute heller). Og hun var redd for svangerskapsforgiftning. Hun ba meg følge med kvalme og hodepine. Kan denne smerten bak under ribbeina ha noe med SF å gjøre?

Få deg en hastetime meg lege ev. kontakt føden direkte! Smerter under høyre bryst er helt klart et tegn på svangerskapsforgiftning!

Ringte jordmorvakta og fortalte om smertene og fikk komme inn med en gang. Tok blodtrykk og sjekket urin. Alt var greit, men fikk utslag på 3+ på laukositter. Fikk prøven dyrket til legen til i dag, men den gir ikke utslag på noe. Smertene under ribbeina bak på ryggen kommer og går fremdeles. Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre! :-/

Back
Topp