Smerter/ubehag i korsryggen

Hjalp det med hjelp fra fysio?
Ja, mulig jeg må gjøre det ...

Har hørt mye bra om den puten! :) Lurer på om jeg ikke må investere i en sånn.. de er jo litt dyre :wtf: Er det den som er den lange pølsa?
Ja, de er dyre, men det er jo en multifunksjonspute, den har topp anbefalinger og du får solgt den på finn.no når du eventuelt er ferdig med den [emoji4]

Jeg rakk dessverre bare å komme innom for massasje en dag og opplæring i øvelser.
Vi mistet bare en liten stund etter, men massasjen hjalp masse den dagen og dagen etter [emoji4]

:mad: Nei fy søren.. Håper du skiftet lege?! Hjalp det med fysioterapi? Fikk du øvelser som du måtte gjøre på egenhånd?

Skiftet ikke lege, men gikk ikke mer til hun etter jeg slo alarm og svangerskapsforgiftning selv..til jordmor..

Hjalp mye med fysio [emoji4] fikk bare litt tips Mtp holdning og sånt, hjemme. Ellers var jeg hos fysio 1-2 x i uka [emoji4]

Helt sjokket jeg.. at det går an? :mad: Godt du var oppdatert selv da!

Sliter til tider med vonde knær og hofter til vanlig så sover alltid med pute mellom beina :p Eller mannen min sin dyne da :singing: hehe

Jeg står og går mye på jobb, men sjefen har fikset høy stol til laben hvor jeg er mest :happy: Det merkes godt! Utrolig hvor mye det lan gjøre å sette seg ned i bare noen få minutter!

Helt sjokkert selv!! [emoji15]

Så bra! Det hjelper en del det altså..

Huff. Hørtes ikke noe særlig ut, men godt du har fått stol, håper det hjelper [emoji4]

Ja, de er dyre, men det er jo en multifunksjonspute, den har topp anbefalinger og du får solgt den på finn.no når du eventuelt er ferdig med den [emoji4]

Jeg rakk dessverre bare å komme innom for massasje en dag og opplæring i øvelser.
Vi mistet bare en liten stund etter, men massasjen hjalp masse den dagen og dagen etter [emoji4]

Okei. Godt det hjalp da, men trist dere mistet :sorry:
Ja, tenker jeg kjøper en når jeg er i byen neste uke. Kjøper jeg den her vet hele bygden om prikken :shifty:
Forhåpentligvis blir den jo brukt i flere svangerskap i årene som kommer :happy: vet du om den er god som ammepute også?

Okei. Godt det hjalp da, men trist dere mistet :sorry:
Ja, tenker jeg kjøper en når jeg er i byen neste uke. Kjøper jeg den her vet hele bygden om prikken :shifty:
Forhåpentligvis blir den jo brukt i flere svangerskap i årene som kommer :happy: vet du om den er god som ammepute også?
Har ikke fått prøvd den som ammepute, men den er jo anbefalt som det også [emoji4]
Den former seg godt etter kroppen så det må jo være som å sveve på en sky for den lille [emoji7]
Haha, ser den [emoji4]
Vi bestilte bare på nettet, men det var også etter at alle visste at jeg var gravid [emoji4]

Hjalp det med hjelp fra fysio?
Ja, mulig jeg må gjøre det ...

Har hørt mye bra om den puten! :) Lurer på om jeg ikke må investere i en sånn.. de er jo litt dyre :wtf: Er det den som er den lange pølsa?
Ja det er verdens beste pølse Du finner den til redusert pris på Finn om du ønsker å kjøpt brukt, men den er verdt hver eneste krone

Har ikke fått prøvd den som ammepute, men den er jo anbefalt som det også [emoji4]
Den former seg godt etter kroppen så det må jo være som å sveve på en sky for den lille [emoji7]
Haha, ser den [emoji4]
Vi bestilte bare på nettet, men det var også etter at alle visste at jeg var gravid [emoji4]
Ja! Høres jo egentlig helt fantastisk ut..
Ja ville helst se fargene før jeg bestilte :p men nå fant jeg selv til kun 699! Så da tror jeg at jeg bare må slå til.
Eller... nå ble jeg litt usikker på om det er den samme.. må sjekke litt

Last edited:
Ja! Høres jo egentlig helt fantastisk ut..
Ja ville helst se fargene før jeg bestilte [emoji14] men nå fant jeg selv til kun 699! Så da tror jeg at jeg bare må slå til.
Eller... nå ble jeg litt usikker på om det er den samme.. må sjekke litt
Har du funnet den til den prisen så bør du absolutt slå til [emoji4]
Bare pass på at det ikke er bare trekket du kjøper [emoji14]
Screenshot_20180513-210715_Chrome.jpg

Jeg har og begynt å bli stiv i korsrygg og litt lengre ned. Er nok bekkenet for min del. Kan være hormonelt som nevnt over.

Back
Topp