Smerter/plager i svangerskapet

Treg mage kan jeg hvertfall skrive under på. Prøver å spise en kiwi daglig og drikke masse vann. Det hjelper litt hvertfall.

Jeg får vondt i korsryggen på natta, tror det har noe med hvordan jeg ligger, og det er syykt vondt, må opp å gå litt og massere meg selv litt så går det over [emoji87] irriterende!

Jeg leste kommentaren din også kom jeg på at søstra mi advarte meg litt mot vondt i korsryggen. Hun sa det var et tegn på bekkenløsning, kanskje du burde sjekke det opp? :)

Jeg leste kommentaren din også kom jeg på at søstra mi advarte meg litt mot vondt i korsryggen. Hun sa det var et tegn på bekkenløsning, kanskje du burde sjekke det opp? :)

Takk for tips:) det må jeg kanskje gjøre da. Det er jo såpass tidlig, men det kan kanskje begynne nå :/

Ubehag i korsryggen er også et vanlig tegn på at livmoren vokser!
Jeg merker det veldig for tiden akkurat som når jeg har menssmerter når livmoren jobber.. så behøver ikke være bekkenet- heldigvis :)

Jeg har fått magekatarr, må gå på syredempende medisin i 4 uker. Legen mente dette kunne komm ved mye oppkast... så vondt i magen, og kan jo ikke ta smertestillende som gravid.. noen med erfaring/tips?

Er fortsatt kvalm og har mye kynnere selv om jeg "bare" er 11 uker :eek: har ikke kommet i gang med treningen pga kvalme så har fortsatt litt vondt i ryggen pga det:confused:

Skikkelig sviende smerter nederst i magen og utover mot hoftebeinet... ting som vokser eller grunn til bekymring?

Skikkelig sviende smerter nederst i magen og utover mot hoftebeinet... ting som vokser eller grunn til bekymring?

Jeg vet ikke helt, men tror ikke det er grunn til bekymring. Har det innimellom selv. Ligamentsmerter? Har det mest på den ene siden.

Sterk vondt når jeg nyser og vondt i mage pga luft,tror jeg :(

Har de siste dagene vært rimelig støl i mageområdet. Kjennes ut som jeg har tatt alt for mange sit-ups, og jeg har jo ikke tatt en halv en engang. :P Virker som ting strekker på seg og vokser ja. :)

Back
Topp