Smerter på venstre side av magen ..

Lille Lise✖️

Forelsket i forumet
Aprillykke 2017
Novemberlykke 2018
Som tittelen sier så merket jeg i morges at jeg hadde litt smerter på venstre side nederst ved magen. Ikke intense smerter,men jeg legger merke til det, åsså kommer det og går litt. Kjenner det åsså nå i denne stund :s Noen som har hatt lignende eller vet hva det er? Alvorlig eller ikke?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har hatt slike smerter i hele dag som har kommet å gådd, men de ligger litt mer midt på nederst i magen samtid så kjenner jeg det bak nede i ryggen(korsryggen) å litt ned. Men det er ikke vondt, men nok til at jeg merker det, og at det blir ubehagelig.

Har ikke vært regelmessig, men det har kommet å gådd ved jevne mellomrom i hele dag. Startet på natten og fikk ikke sove, var vondt uansett stilling. Så gruer meg til å sove nå :S

Sent from my iPhone using BV Forum

Sikkert ikke farlig, så lenge du ellers har det bra:) Men jeg har også hatt lignende smerter og da var det urinveisinfeksjon. Og det er greit å få bukt med för det eskalerer:P Går jo an å ta en tlf til legen eller noe sånt og höre hva de synes du skal gjöre:)

Jeg fikk nyrestein i forrige svangerskap, det begynte som lette smerter i korsryggen, og bredte seg fremover som i et belte frem mot lysken og magen. Men det gikk ganske raskt, da. Kanskje 5-6 timer fra første "murring" til smerter som var verre enn noe annet jeg har kjent... (Uten at jeg vet om det bruker å være slik for alle). Jeg var livredd, men det var heldigvis ikke noe farlig hverken for mor eller barn. Det er bare veldig, veldig vondt!

Men, det er mye små "vondter" her og der i graviditeten, så lege/jordmor gir deg sikkert de beste svarene. Håper det gir seg snart, da!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp