Smerter om natta .... :(

Frk.Chicka

Forumet er livet
Nå er det tredje natta på rad jeg omtrent ikke får sove fordi jeg har så vondt!!!
Dvs... det er liksom ikke vondt heller, det er bare trykkende... og litt vondt!!!!
Hehe...
Kjennes ut som magen presser alt ned, og ryggen er aller verst....
Stikker og jeg har masse kramper...
Skikkelig irriterende... og ubehaglig...
Sikkert ikke noe i veien, er vel bare naturens gang at det er slit... Mye rart som skjer der nede..
Men viss det skal være slik i 10 uker til så DØR jeg tror jeg...
Det orker jeg IKKE :(
Noen andre som sliter slik?

Jada kan signere på den der..

Sover utrolig dårlig om nettene nå. Det er så vondt å puste ordentlig, vondt i ryggen, vondt å ligge på siden, leggkramper hele tiden og ja.. Det meste [>:]

Og det blir verre, det vet jeg av erfaring [&:] Den siste tiden med Linnea satt jeg å sov for det meste. Klarte ikke ligge [>:]

Å herregud? Verre?
Det kan du ikke mene?? Uff.... Jeg var jo på gråten i natt... [:(][:(]

Sikker på jeg skulle krepere i natt!!!

Er ikke heeeelt sikkert det blir verre for deg da, men som oftest gjør det det.. Vi blir jo bare tyngre og tyngre, og det presser mer og mer på innvollene våre [&:]

Jeg sliter med at det presser veldig nedover. Føles som om musa (unnskyld ordvalget) er skikkelig hoven og skal sprenge hvert øyeblikk! Men det er værst når jeg er oppreist da, ikke når jeg ligger.... [&:]

Om natta er det bekkenet som sliter meg ut. Det sprenger så jæ..... nedover i hoftene når jeg ligger på siden, at jeg holder på å bli sprø! Og skal jeg snu meg til andre sisen føles det som om skambenet skal knkekke.... Det er rett og slett grusomt! Og jeg har "vært der" 3 ganger før, så jeg vet at det bare blir værre og værre.

Jeg har fått godkjennelse fra sykehuset om igangsettelse av fødsel første dag jeg går over termin denne gangen. Og det er jeg så utrolig glad for!!! Jeg orker ikke EN dag mer enn jeg må...... [8|]

jeg sliter uansett hva jeg driver med, står, går, ligger eller sitter..... det er tungt og uansett hvordan ting blir gjort så er det press et eller annet sted[&:] og ja det blir bare værre og værre.... men aldri så galt at det ikke er godt for noe... om ti uker så har jeg nok helt andre ting å klage over.... med vondt skal vondt fordrive [;)]

Joda, det er sant det Champ [:)]

Eller, som man også kan si det!!!

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Det er jo også sant, mne må si jeg faktisk gleder meg til å kunne ligge på magen å sove igjen, få på sokker uten noe problem og egentlig se ned på tærne mine. hehe

Jeg har faktisk finni ut en måte jeg FÅR sove på magen jeg...

ENN så lenge...

Bruker ammeputa min lillebror kjøpte til meg..
og bare "stapper" magen ned i hullet der!!!
HAHA

Funker for meg da... Kun da jeg får sove omtrent faktisk!

hehehe, så genialt å bruke ammepute til det, må nok løpe å få kjøpt meg en sånn en jeg da [;)]

en ting til jeg gleder meg til er å kunne se inn i kleskapet mitt å faktisk velge hvilken bukse jeg skal ha på meg, dag for dag....... gleder meg til mammabuksene ikke lenger trengs [;)]

Klesskap ja...
Hmm..
hvor er alle de vanlige klærne mine??
Akkurat nå føler jeg meg så feit at jeg tviler på jeg NOENSINNE får brukt de!!!
HEHE

Jeg har faktisk finni ut en måte jeg FÅR sove på magen jeg...

ENN så lenge...

Bruker ammeputa min lillebror kjøpte til meg..
og bare "stapper" magen ned i hullet der!!!
HAHA

Funker for meg da... Kun da jeg får sove omtrent faktisk!

Den var ikke dum[;)]

ORIGINAL: Mochicka

Klesskap ja...
Hmm..
hvor er alle de vanlige klærne mine??
Akkurat nå føler jeg meg så feit at jeg tviler på jeg NOENSINNE får brukt de!!!
HEHE

Det er nettopp det jeg mener, nå føler jeg meg som en eleflodhest - så når jeg endelig kan begynne å se inn i skapet mitt igjen så komemr jeg jo til å føle meg som en fjær i forhold. hehe

Back
Topp