Smerter og paracet

LilleTeeniesMor

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Jeg har hatt utrolig vondt i korsryggen de siste 3 timene nå. Det er slik at jeg såvidt kan sitte, kan ikke ligge uansett stilling, vondt å sitte på ball og vondt å prøve å lene meg over et fjell av dyner og puter. Smertegraden er litt ulik, den kan være ganske vond og så ganske ok. Den har aldri gått helt bort. Får av og til smerter/press nede i magen samtidig også og nedover beinå.
En dusj hjalp mye mens jeg stod i dusjen, men kan ikke dusje for alltid:laughing002

Har noen av dere tatt paracet når dere har nærmet dere termin? Har holdt meg unna smertestillende hele svangerskapet, men viss jeg aldri klare å slappe av nå så går jeg snart på veggene :hungover:
Har vært i bevegelse i 3 timer så skulle gjerne fått orden på smertene :confused:
 
En telefon til fødeavdelingen ga meg tillatelse til å ta en paracet. Da krysser vi fingrene at det hjelper :happy:
 
Håper paraceten hjelper og at det er noe på gang :Heartpink
 
Jeg går på paralgin forte så trur nok paracet er helt greit.
 
Paracet har jeg tatt hele svangerskapet :) Ibux må du holde deg unna :)
 
Håper paraceten hjelper og at det er noe på gang :Heartpink
Paracet har jeg tatt hele svangerskapet :) Ibux må du holde deg unna :)
Paracet kan tas helt frem mot fødsel.
ikke IBUX!!
MEN Paracet kan tas ×2 inntil 3 ganger om dagen :)
Hadde ikke klart meg uten
Jeg går på paralgin forte så trur nok paracet er helt greit.

Paracet hjalp som bare det, fikk sovnet skikkelig i 10 tiden:Heartred
 
Så bra at du fikk sove, jeg måtte også ta Paracet i slutten av svangerskapet grunnet ryggsmerter.
 
Så bra at du fikk sove, jeg måtte også ta Paracet i slutten av svangerskapet grunnet ryggsmerter.

Det viste seg å være starten av åpningsrier etter en sjekk hos KK, så de dabbet litt av også i natt. Så det passet meg veldig fint. Fikk hentet meg inn litt søvn :)
 
Back
Topp