Smerter og nattevåk

Junie

Glad i forumet
36+1 idag. Fikk ikke sove inatt etter en kveld med myyye kynnere som til tider var smertefulle. I tillegg presser ho seg ned, det stikker og gjør innih**** vondt. Ubehagelig og jeg er rett og slett sliten idag. Prøvde å sover da gutta var ute men den gang ei. Nå er kynnerne vonde og hyppige igjen, sitter m rie teller. Au! (klager bare litt her....!)

36+1 idag. Fikk ikke sove inatt etter en kveld med myyye kynnere som til tider var smertefulle. I tillegg presser ho seg ned, det stikker og gjør innih**** vondt. Ubehagelig og jeg er rett og slett sliten idag. Prøvde å sover da gutta var ute men den gang ei. Nå er kynnerne vonde og hyppige igjen, sitter m rie teller. Au! (klager bare litt her....!)
Uff, føler med deg. Ikke noe gøy med dårlig søvn og vonde kynnere :( prøvd å ta en varm dusj? Kan hjelpe litt.

Huff, ikke noe greit. Har det akkurat det samme - har hatt på følelsen i flere dager nå at han snart skal komme, siden han presser så voldsomt der nede og mye kraftige kynnere! Men nei, tror han trives for godt der inne. Så utrolig sliten!! Uke 39 i morgen, så ikke langt unna termin for meg.
Men bare å holde motet oppe - snart er det over og du har babyen i armene dine :-)

Har ikke hatt kynnere enda.. Blir litt stresset av det egentlig, siden "alle" andre her inne har kynnere og dette skal tyde på at fødsel nærmer seg..

Har ikke hatt kynnere enda.. Blir litt stresset av det egentlig, siden "alle" andre her inne har kynnere og dette skal tyde på at fødsel nærmer seg..
Trenger ikke bety det. Kn bare være plagsomt også :)

Jeg har ikke så mye jeg heller og jeg er tredjegangsfødende.

Her kommer de hver kveld i det siste, sånn at jeg selvsagt ikke får sove på en stund. Selv om de kan være vonde (og jeg blir så utrolig varm av de!), tar jeg det som et tegn på at det er modning på gang. Er forberedt på at man kan gå sånn i ukesvis, men håper på at jeg kanskje ikke må gå så lenge over denne gang.

Kjennes ikke ut som om jeg har mer å gå på i forhold til elastitet nå, alt er stramt og ømt.. Nesten vondt å stryke på magen.. :/
Uff..eg har foreløpig berre nokon punkt på magen som er ømme, håpe det ikkje blir verre enn det :/

Hvordan kan man ha det uten å merke det? :o
Fikk aldri noe forklaring på hvorfor noen ikke kjenner det... Det bare er sånn! Men kynnere har alle! Det er livmoren som trener seg opp til fødsel! JM sa ihvertfall det til meg da jeg var førstegangs, for jeg kjente ingen ting før de siste to ukene av svangerskapet! Da trodde jeg jo at jeg hadde fått rier :) men nå som jeg er andregangs kjenner jeg de kjempe godt!! Og har hatt de siden uke 24!

Fikk aldri noe forklaring på hvorfor noen ikke kjenner det... Det bare er sånn! Men kynnere har alle! Det er livmoren som trener seg opp til fødsel! JM sa ihvertfall det til meg da jeg var førstegangs, for jeg kjente ingen ting før de siste to ukene av svangerskapet! Da trodde jeg jo at jeg hadde fått rier :) men nå som jeg er andregangs kjenner jeg de kjempe godt!! Og har hatt de siden uke 24!
7 dager til termin og jeg kjenner ingenting. Uff, går vel over da :/

Back
Topp