Smerter og lite sparking

januarbarn

Mitt første barn
Januarhula 2014
De siste fem dagene har ikke vært som før. Føles som om livmora er på vei nedover. Har hatt hold smerter i flere timer av gangen, ikke store smerter da. Og beibisen er veldig mindre aktiv enn før. I forrige uke sprellet han det meste av dagen og sparkene føltes litt vonde. Men nå må jeg virkelig kjenne etter at det er liv.
Er dette normalt? Hva kan det være? Jeg må vel si at jeg er veldig bekymra til tider. :(

Fra mobil enhet

Kjedelig når det kommer sånne bekymringer. Bebisen kan jo bare ha snudd seg slik at den sparker et annet sted. Men smertene vet jeg ikke. Kanskje lurt å ta en tur å få sjekket det. Så slipper du å uroe deg.

Håper det, at han bare har snudd seg. Skal prøve å få snakket med en jordmor.

Fra mobil enhet

Hvor mange uker er du da? Jeg hadde noe av samme ubehagene, men fant ut til slutt at han hadde snudd seg å sparka inn mot ryggen istede :) men alltid kjekt å ringe til fødeavd. der du bor. Du får evnt komme på sjekk visst du er bekymret :)

Lillegutt <3

Han har sikkert snudd seg, men jeg synes du skal kontakte legen snarest for å få bekymringene ut av veien. :)

hvis du merker store endringer i spark ol og er bekymret skal man ta kontakt og få det sjekket ut! :) lykke til :) mest sannsynlig så er det helt ufarlig :) men uansett greit å være på sikre sida!

Jeg er 25 uker på vei. Og jeg har vært å sjekka i ettermiddag, ingenting feiler beibisen, har nok ligget i en annen stilling de siste dagene. Godt det bare var bekymringer. :):):) Finnes ikke en bedre start på helgen som denne nyheten.:):):)

Fra mobil enhet

Back
Topp