Smerter og formen

tante82/MAx6

Glad i forumet
etter uttak og innsettin,hvordan var det hos dere?jeg skal til frysøren på onsdagen noen timer etter uttak og vi skal bort på fredag kveld etter innsetting.

Dette har vært forskjellig fra gang til gang hos meg. Jeg har hatt tre uttak og hos meg har formen variert litt etter hvor mange egg som ble tatt ut. De to gangene jeg har tatt ut flest har jeg hatt antydning til å være overstimulert etterpå, da har jeg ikke kunnet gjøre stort samme dag eller dagen etter. Andre er i kjempe form med en gang. Lykke til

Hmm ser ut til at alle andre er vaakne under uttak. Jeg faar nesten narkose (sover hvertfall) og er helt i orska etter uttak. Og har ikke lov aa kjoere bil paa 24 timer etterpaa... Maa si jeg ikke har saa alt for mye smerter etterpaa da.. Men er veeeldig troett og dopa[:)]

Jeg hadde ikke hatt sjans til å gå til frisør idag.......nå er det over 7 timer siden uttaket....

Uttaks dagen bør være fridag.......ingen planer....

Jeg hadde reist til frisøren...

Har alltid etter mine uttak vært på shopping etterpå. Ikea og sanvika storsenter og Down Town i Porsgrunn. HAr vært litt oppblåst, men thats it!

Eg hadde aldri villa gått til frisør samme dag som uttak. Det kan som mange andre her inne har sagt vera ganske smertefullt etter uttak. Eg har i elle fall foretrukke å vera heima/ helst ligge samme kveld som uttak.

Back
Topp