Mortilprins
Elsker forumet
Har plagdes med smerter på høyre side av magen helt siden jeg spiste litt sterk kyllingsuppe igår. Er fra ca. lysken (tror jeg?) og opp til navelhøyda. Kan beskrives som krampelignende eller vanlig ligamentsmerter og er konstant! Samtidig har jeg vanlig stikkinger/nedpress. Dette gjorde typen ganske bekymra ettersom han så at dette var tydelig vondt for meg. Han ble vekt i 4tiden av den tungpustinga mi og vi ringte føden. Her fikk vi beskjed at det ikke høres fødselsrelatert ut (tenkte meg det), men kunne godt være som jeg sa ligamentene. Kunne eventuelt være luftsmerter så hun anbefalte meg å ligge på magen for å få ut luft. Hvis det ikke ble bedre skulle vi ringe legevakta/fastlegen min.
Uaktuelt for meg å ligge på magen så sovna istedet. Våkna nå igjen med fortsatt de samme smertene, bare ikke så intense. Gikk på do og fikk riktignok tømt meg skikkelig, men det var da smertene ble sterkere igjen..denne gangen også i ryggen og samme stikkinger i underlivet. Kjenner godt med liv, men blir frustrert når smerten har vart så lenge og det beste svaret vi fikk var luftsmerter og råd om å evt. ringe legen. Nå har det gitt seg igjen, men ser for meg at det blir å komme tilbake...Er det flere som kjenner til disse smertene og vet hva det kan være? :/
Uaktuelt for meg å ligge på magen så sovna istedet. Våkna nå igjen med fortsatt de samme smertene, bare ikke så intense. Gikk på do og fikk riktignok tømt meg skikkelig, men det var da smertene ble sterkere igjen..denne gangen også i ryggen og samme stikkinger i underlivet. Kjenner godt med liv, men blir frustrert når smerten har vart så lenge og det beste svaret vi fikk var luftsmerter og råd om å evt. ringe legen. Nå har det gitt seg igjen, men ser for meg at det blir å komme tilbake...Er det flere som kjenner til disse smertene og vet hva det kan være? :/