Smerter og blødning..

AlbaAlba

Blir kjent med forumet
Begynte igår kveld å få menssmerter, litt sterkere enn jeg pleier å ha. Ikke lenge etterpå begynte jeg å blø, først litt brunlig. Nå har det blitt litt rødere. Ikke friskt blod, og ikke store mengder. Smertene er samme.
Kan dette være noe annet enn SA?
Er så lei meg nå..
 
Sender deg en klem! Men har hørt flere her inne som har blødd litt når de skulle hatt mensen. Hvor langt på vei er du?
 
Vet du, det høres så ille ut,men det er ikke sikkert det er det. jeg opplevde akkurat det samme i uke 10 m nr 2... smerter og en liten blødning. Men den gangen gikk det så fint... Den gangen det faktisk var noe galt (MA) hadde jeg bare en øøørliten blødning og ingen smerter. Krysser fingrene for deg.
 
Sender deg en klem! Men har hørt flere her inne som har blødd litt når de skulle hatt mensen. Hvor langt på vei er du?
Takk!
Jeg er usikker på hvor langt jeg er på vei pga svært ureg mens. Men testet super sterkt på mandag, så tipper mellom 4-5.
Jeg vet at det er vanlig å bli litt, men bekymrer meg over disse smertene..
 
Vet du, det høres så ille ut,men det er ikke sikkert det er det. jeg opplevde akkurat det samme i uke 10 m nr 2... smerter og en liten blødning. Men den gangen gikk det så fint... Den gangen det faktisk var noe galt (MA) hadde jeg bare en øøørliten blødning og ingen smerter. Krysser fingrene for deg.
Takk for svar!
Jeg håper det er ufarlig!
Burde jeg kontakte lege?
 
Takk for svar!
Jeg håper det er ufarlig!
Burde jeg kontakte lege?

Det vet jeg egentlig ikke faktisk oO Skulle det vise seg å være en SA så er det vel ikke mye å få gjort m det annet enn å konstatere. Det eneste de kan gjøre nå evt er vel å måle hcg. Det gjorde de når jeg mistet. Var grusomt å gå å vente på svar. Var da i uke 8 med kun 5000 etellerannet i hcg, å det steg bare 1000 ca på tre dager .
 
Hvordan går det med deg?
 
Back
Topp