Smerter i underlivet

Bkno1610992

Andre møte med forumet
Andre som opplever smerter i underlivet mens man sitter på do? Føles ut som hele understellet hovner opp bare etter et lite minutt etter jeg har satt meg ned, er som om det dannes er sinnsykt trykk i spesielt de ytre kjønnsleppene. Er en stund siden jeg har fått bommelommet, og nå orker jeg ikke tanken når det gjør så vondt

Kan nok tenkes du er forstoppet. Ville tatt en prat med lege for å få hjelp til avføring.

Når jeg får uvi i svangerskap,så er det ikke vondt å tisse. Men er vondt i hele underlivet, føles på en måte som at alt trykker ekstremt nedover på en måte. Vanskelig å forklare.
Så kansje du skal få sjekket for uvi??

Når jeg får uvi i svangerskap,så er det ikke vondt å tisse. Men er vondt i hele underlivet, føles på en måte som at alt trykker ekstremt nedover på en måte. Vanskelig å forklare.
Har nettopp sjekket:happy:

Det er bekkenbunnen din som er svakere, og derfor får du denne følelsen! Jeg har det likedan, kun når jeg setter meg på do. Føles ut som det er noe hovent inni huttiheita :laughing002
Spurte jordmor om dette på kontroll nå torsdag. Hadde det slik etter fødsel med storesøster også!

Vi må bare forebygge med kniping!☺️

Uffda.. Sånn føles det for meg nå, men skal til jordmor på torsdag, så da får jeg sjekket opp i det!

Andre som opplever smerter i underlivet mens man sitter på do? Føles ut som hele understellet hovner opp bare etter et lite minutt etter jeg har satt meg ned, er som om det dannes er sinnsykt trykk i spesielt de ytre kjønnsleppene. Er en stund siden jeg har fått bommelommet, og nå orker jeg ikke tanken når det gjør så vondt

*sniker fra april*

Har hatt det helt likt i tidligere svangerskap og i dette svangerskapet. Det er nok bekkenbunnen som er svakere/under større belastning og ikke noe farlig. Kommer og går litt i perioder hos meg. Hadde ikke bekymret meg :-)

Uffda.. Sånn føles det for meg nå, men skal til jordmor på torsdag, så da får jeg sjekket opp i det!
Ja greit å få sjekket det. Men sier ikke at det er uvi, for symtomene på det kan vel være forskjellige. Når jeg ikke er gravid får jeg alle di vanlige symtomene på uvi, så helt merkelig opplegg på den kroppen min:sour:

Har det likt her og. Fikk det myye senere med førstemann, tenkte at det var det de kaller nedpress. Trykkaktig vondt mellom beina liksom. Har hatt det noen uker, men det kommer og går. Tror det er normalt :)

Jeg har faktisk det du beskriver og , men som oftest ikke når jeg er på. Men når jeg bare står opp reist :p kjennes ut som det trykker skikkelig å jeg sammenligner det med press rier. Hehe

Back
Topp