Smerter i skulder

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Jeg har så smerter inni skuldren når jeg tar armen over hodet og får litt prikking i fingrene. Dette er så klart høyre skulder. Kjenner litt smerte i venstre, men ikke på samme måte som i høyre.

Noen som har hatt lignende?? Tror jeg må ringe fastlegen i morgen...

Kommer jo an på hvor lenge du har hatt det da.... Jeg ville venta om du ikke har hatt det lenge jeg da.

Men prikking er ofte noen nerver som er i klem. Jeg har det, og ingen vet helt hvorfor. Men har en fettkul på halsen som kan være årsaken eller det kan være leddgikta mi.

Jeg har hatt litt smerter i skulderen i lang tid, men nå er den blitt mye verre. Klarer nesten ikke å ta ut et glass av skapet med den armen.

Jeg ville kontaktet kiropraktor før jeg gikk til legen. Legen kan ikke gjøre noe annet enn evt å gi deg medisiner. Kiropraktor gjør noe med årsaken.

Høres forresten veldig ut som en låsning et sted.

kan jo være betennelse i skulderen.
jeg hadde det slik før. skulderen er fin nå, men var ganske ille en periode. hadde ikke de prikkingene, men det høres ut som en nerve som klemmes pga at du løfter armen.
jeg fant aldri ut hva det var jeg hadde, og det har gått over og kommet tilbake igjen en gang også. har det i noen mnd når det holder på. men nå er det altså borte. foreløpig i allefall.

Back
Topp