Smerter i siden av magen

Småen

Blir kjent med forumet
Jeg har utrolig ondt i siden av magen.. Om jeg er helt i ro merker jeg det ikke, men til tider er det så ondt at jeg sliter med å bevege meg. Smerten kan minne litt om samme følelsen som når man har sting, bare i
Ondere.. Litt bekymret for hva det kan være. Noen som har vært borti lignende? Vanskelig å forklare, men håper noen skjønner hva jeg mener. Vurderer å gå til legen, men ikke så lett å få time hos henne..

Jeg har utrolig ondt i siden av magen.. Om jeg er helt i ro merker jeg det ikke, men til tider er det så ondt at jeg sliter med å bevege meg. Smerten kan minne litt om samme følelsen som når man har sting, bare i
Ondere.. Litt bekymret for hva det kan være. Noen som har vært borti lignende? Vanskelig å forklare, men håper noen skjønner hva jeg mener. Vurderer å gå til legen, men ikke så lett å få time hos henne..

Jeg har det litt på samme måte, men tror igrunn det bare er kynnere? Er vertfall det jeg har slått meg til ro med ;) om det blir for smertefullt må du jo selvsagt ta kontakt med lege!

Jeg tenkte først på ligamentsmerter. Livmoren vokser jo veldig og kan strekke i senefestene. Kan kanskje forklare hvorfor ubehaget forsvinner når du er rolig?

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror ikke det er smerter fra livmoren som vokser.. Har de også, men det er en "annen" ondt. Kan ha ondt i flere timer av gangen. om jeg stresser eller anstrenger meg blir det verre. Tror jeg får ta turen til legen om det ikke blir bedre i løpet av uken.

Det høres ut som ligamentsmerter!
Jeg har det også sånn til tider, spesielt ved bevegelser. Da stråler/stikker det til i siden av magen. Det kan vare en liten stund før det gir seg, og man klarer ikke bevege seg.

Kynnere merkes jo rundt magen og ryggen, og magen blir hard, ikke med "sting". Om du får ubehag ved stress, kan det jo høres ut som kynnere, kombinert med ligamentsmerter.
Kynnere går jo over når du slapper av, bytter stilling osv. Så se om det blir mindre en dag du ikke stresser!

Jeg tenker iallfall at det høres ut som det kommer ved stresset ditt, og ikke at det er smerter som kommer helt ut av det blå?

Om det er smertefulle mensmurringer, eller tak nede i magen, ville jeg nok hørt med jordmor.
Men sting i siden har jeg ofte, og da er det visst ligamentsmerter. De kan være vonde de!

Har også smerter i siden av magen noen ganger. Kommer gjerne hvis jeg stresser eller går mye. Tenker at det er kynnere kombinert med at det strekker seg. Jeg har også etkeisersnittarr som ikke er så gammelt så strekker seg litt der også. Du må jo selvfølgelig kontakte lege,jordmor eller evt føden dersom ting ikke blir bedre,er plagsomt eller blir verre. God bedring. Kan nok være lurt å stresse ned litt som de andre sier. Kanskje vurdere i fht jobb o.l.

Back
Topp