Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror du det kan hjelpe med tøying? Følger en på instagram som har mange gode tøyeøvelser som har reddet meg flere gangerKan det tenkes at det er begynnende bekkenløsning?Jeg har så sykt vondt i korsryggenNoen som vet om et par Paracet-piller er greit å ta imens jeg er på jobb? Og om det i det hele tatt vil ha litt effekt?
Hva heter personen på Instagram?Ville helt klart prøvdTror du det kan hjelpe med tøying? Følger en på instagram som har mange gode tøyeøvelser som har reddet meg flere ganger
Det står vel der mtp høyt forbruk?Ikke for å skremme noen men Paracet er heller ikke lenger anbefalt, men dersom man ikke klarer seg uten er det "innafor" å ta lavest mulig dose.
https://www.nrk.no/trondelag/90-for...k-av-paracetamol-under-svangerskap-1.15667333
Jeg merker også vondt i korsryggen/bekken og er vondt å bare gå til bussen og sliter på jobb med betonggulv.
Slet med bekkenlåsning- og løsning de de siste 5mnd sist svangerskap og skal absolutt prøve å gjøre mer øvelser og gå oftere til Manuell terapaut for å forebygge. Evt trening i vann skal være bra.
ToringelysaaHva heter personen på Instagram?![]()
Har ikke lest hele studien, men før tenkte man at Paracet var helt trygt for gravide, og mange tok gjerne dette opptil flere ganger om dagen hver dag av forskjellige grunner. Man har gjerne forskjellige meninger om hva "høyt forbruk" er så jeg bare la ved linken for å opplyse om at det ikke er trygt som man trodde før. Men selvfølgelig generelt bedre alternativ enn ibuprofenDet står vel der mtp høyt forbruk?
Jeg tok 1000 mg på jobb i dag, men det hadde ikke noe effekt, så da er det bare å la væreHar ikke lest hele studien, men før tenkte man at Paracet var helt trygt for gravide, og mange tok gjerne dette opptil flere ganger om dagen hver dag av forskjellige grunner. Man har gjerne forskjellige meninger om hva "høyt forbruk" er så jeg bare la ved linken for å opplyse om at det ikke er trygt som man trodde før. Men selvfølgelig generelt bedre alternativ enn ibuprofen![]()
Skal til naprapat for 3. gang på 2 uker i mårra, så håper jeg kjenner bedring snartStakkarsJeg tok 1000 mg på jobb i dag, men det hadde ikke noe effekt, så da er det bare å la væreSkal til naprapat for 3. gang på 2 uker i mårra, så håper jeg kjenner bedring snart
kjedelig når det ikke hjelper med smertestillende! håper naprapaten hjelper og kan gi deg lette øvelser som man husker/orker å gjøre
Jeg håper detStakkarskjedelig når det ikke hjelper med smertestillende! håper naprapaten hjelper og kan gi deg lette øvelser som man husker/orker å gjøre
![]()
![]()

Såpass!! Ja d var svindyrt! Støttes hu/han ikke av d offentlige så du får frikort etterhvert?Jeg håper detMen fy å dyrt det er! Tenkte å høre med legen om hun kan sende henvisning. Det koster 700,- pr. behandling. Vil mye heller bruke de pengene på nytt babyutstyr
![]()
Nei, jeg tror det kun gjelder kiropraktorer? Jeg skal høre med legen i mårraSåpass!! Ja d var svindyrt! Støttes hu/han ikke av d offentlige så du får frikort etterhvert?

Ah jeg blandet, trodde de var blitt med i refusjonsordningen men det var visst "bare" at de har fått autorisasjonsordning som de jublet høyt for for ikke så lenge siden. Men d bør vel finnes noen som er billigere uansett, håper legen vet om noenNei, jeg tror det kun gjelder kiropraktorer? Jeg skal høre med legen i mårraSkulle nok beholdt behandlingsforsikringen jeg hadde hos Gjensidige, men de krever ny helseerklæring da og da er jeg redd de vil reservere seg for enda mer på helseforsikringen min
![]()
Fikk ikke henvisning jeg heller så får håpe det holder med et par behandlinger til. Da har jeg ikke råd til mer…Sist svangerskap slet jeg skikkelig med vondt bekken. Fikk beskjed av legen at man skal være så plaget at man går med krykker/ikke klare å gå i det hele tatt før man blir henvist. Jeg brukte en del tusen på osteopat for å si det sånn
Du får be om øvelser du kan gjøre på egenhåndFikk ikke henvisning jeg heller så får håpe det holder med et par behandlinger til. Da har jeg ikke råd til mer…