Smerter i ryggen?

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Flere med smerter i ryggen?
Jeg har så intens smerte i korsryggen, stråler nedover i beina :( Det er så vondt, tok det opp med jordmoren hun mente det var en eller annen muskel bak i der som har delt seg? Pga økt vekt i bekken ..

Noen flere som sliter med dette?
Eller er det dette som er bekkenløsning?

Jeg ville sagt at det har med bekkenløsningen å gjøre ja. Bruker slynge hos fysio for å avlaste korsryggen når jeg er der. Det er deilig. Kanskje du skulle prøvd det også?

Jeg sliter til vanlig med ryggen, og i graviditeten har det bare blitt verre. Men jeg har en ekstra ryggvirvel som klemmer på nerver, og dette blir enda vondere nå enn til vanlig. Sliter også med stråling nedover i beina, og det er nok på grunn av bekkenløsningen jeg har...

Off, håper det ikke har så mye med bekken å gjøre, jeg har en del av de samme smertene.. Har fått noen øvelser av manuellterapeuten, så får se hvordan det går. Men vondt å sitte på jobb i 8 timer!!

Jordmor sa det ikke var bekkenløsning, siden smertene er som at noe rives og drar bak i der ..

Jeg har akkurat det samme som deg! Legen & jordmor sa det ikke var bekkenløsning.. Men jeg ble henvist til fysioterapeut og fikk beskjed om å svømme mye :) Ellers er det en utrolig smerte i korsryggen som kun går vekk ved at jeg legger meg i sengen på siden- da går det vekk etterhvert.

Men du kan prøve svømming, tror det vil hjelpe veldig altså :)

Kan godt være det er bekkenlåsning. Har smerter selv i korsryggen og på den ene siden i bekkenet og nedover låret. Ei venninne av meg som er fysioterapeut sendte over forslag på noen styrkeøvelser jeg kan gjøre for å bedre det. I tillegg var jeg innom på føden i dag og fikk akupunktur (etter anbefaling fra en kollega), noe som forhåpentligvis kan hjelpe. Kommer til å fortsette med det, da det er så lettvint å stikke oppom ettersom jeg jobber på sykehuset selv. Er veldig lite gira på sykemelding, så her prøves hva som helst som kan sørge for at jeg kan fortsette å jobbe som før.

Jeg har akkurat det samme som deg! Legen & jordmor sa det ikke var bekkenløsning.. Men jeg ble henvist til fysioterapeut og fikk beskjed om å svømme mye :) Ellers er det en utrolig smerte i korsryggen som kun går vekk ved at jeg legger meg i sengen på siden- da går det vekk etterhvert.

Men du kan prøve svømming, tror det vil hjelpe veldig altså :)
Ja, samme her.. Smerten går bare vekk vist legger meg i sengen på siden å strekker skikkelig ut!
Kanskje jeg skal prøve svømming ja, ikke dumt :)

Er mulig du har fått bekkenlåsning, har det selv. Da anbefales det fjerne å gå til kiropraktor. Ville ihvertfall spurt legen om henvisning til fysioterapi eller kiropraktor, får å unngå å bli verre.

Jeg har selv hatt låsning noen uker, men nå har jeg og fått smerter I skambenet..

høres ut som bekkenlåsning.. har det selv, men det driter legen i..

Er mulig du har fått bekkenlåsning, har det selv. Da anbefales det fjerne å gå til kiropraktor. Ville ihvertfall spurt legen om henvisning til fysioterapi eller kiropraktor, får å unngå å bli verre.

Jeg har selv hatt låsning noen uker, men nå har jeg og fått smerter I skambenet..
Henvisning til kiropraktor får man ikke, det må man betale selv. Kun fysio man kan få gratis, men er det låsning må man til kiropraktor :/

Back
Topp