Smerter i ryggen og magen

mamma2be89

Betatt av forumet
Jeg har skrevet ett innlegg om dette før, men trenger noen nye meninger :-)

Jeg har en brennende/sviende følelse i ryggen (fra halebein og opp i "svaien") og sviende/brennende følelse i magen rett ubder ribbeina. Legen og jordmor sier det kan være bekkenet, men smertene er verst når jeg sitter og ligger i ro. Jeg har selv tenkt magesår, men det hjelper ikke med noe syrenøytraliserende og på onsdag spise jeg veldig sterk mat og fikk ingen smerter så tviler på det kan være det.

Er det noen som har hatt lignende smerter? Dette begynte i ca uke 18, er nå 26 uker på vei :-)

Termin 2 Februar 2014 ♥♡♥

Har noko liknande, ganske sterk smerte i heile mellomregionen, under ribbeina i ryggen og på magen. Veldig ubehaglig, men veit ikkje kva det er.. :-/

Det er frustrerende å ikke hvite hva det er når det er så smertefullt, ikke stygt ment, men det er godt å høre det ikke bare er jeg som har det slik.
Tror ikke det er uvi eller noe med urinveiene da urinprøvene mine er fine :-)

Termin 2 Februar 2014 ♥♡♥

Det er ikke bare det at det begynner å bli trangt om plassen så du får et kraftig press under ribbeinet da? Jeg har det selv (har i tillegg en skade i ribbeinet på den ene siden, og det hjelper ikke på). Så for å kompensere for disse smertene strekker jeg meg for mye og får derfor vondt i ryggen. For så å bøye meg og få mer vondt forran, og slik holder jeg på. Nevnte det for legen sist og hun trodde også at det var slik. Vet ikke om det er dette du kjenner på, men det er jo en mulig forklaring ;)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Opplever lignende smerter og ble på kontroll testet for nyre- eller urinveisbetennelse, noe som var typisk for smerten jeg beskrev. Prøvene var fine, så legen antok smertene stammer fra at hun hele tiden presser rompe og rygg i siden på meg ;)

Back
Topp