Smerter i rygg og mage...

Elisabeth_N

Forelsket i forumet
I natt våknet jeg brått av at jeg hadde skikkelige smerter nederst i ryggen. Det kom i tak, og var faktisk ganske vondt. Slik holdt det på en liten stund, og så ga det seg så jeg fikk sove. Etter en liten stund igjen kom det tilbake igjen og slik har det foregått i hele natt. Hvor jeg har hatt vondt en liten stund for så at det dabbet av. Nå på morgenen har det beveget seg også fra rygg til mage og når takene kommer i magen gjør det kjempe vondt. Men det samme skjer her, at det kommer noen tak, og så blir det en liten pause igjen..

Hva kan det her være for noe? Godt er det i hvert fall ikke, og jeg har omtrent ikke fått sove i natt.

Det kan kanskje være maserier. Men hvis det tar seg opp og de blir sterkere og sterkere og kommer regelmessig ville jeg ha kontaktet føden.

ORIGINAL: Mamman til Luan

Det kan kanskje være maserier. Men hvis det tar seg opp og de blir sterkere og sterkere og kommer regelmessig ville jeg ha kontaktet føden.

ja, kanskje det er maserier. Det kommer og går hele tiden i hvert fall..

Jeg tror kanskje at kynnere ikke skal være vonde, bare ubehagelige, mens maserier gjør vondt, men er ikke effektive (du får ingen åpning av dem...).

Back
Topp