Smerter i natt :(

SnartMammaIgjen:)

SnartMamma
I natt trodde jeg seriøst fødselen startet!! Våknet opp med intense smerter i korsrygg og nederst i magen, og tenkte fuck, det er 8 uker for tidlig! Jeg greide å snu meg på motsatt side, da ble det litt bedre og jeg greide til slutt å reise meg og da forsvant det.... Har nå i timene etterpå mensmurringer og kjenner meg øm nederst i livmora.
Noen som vet hva dette var?? Kan babyen ha ligget på noen nerver? Er så redd det skal starte for tidlig :(

Hørt om flere som har fått slike smerter av UVI, men skjønner da ikke hvorfor det ikke har blitt oppdaget på kontroll hos jordmor? Man leverer jo inn urinprøve og sa skal man jo kunne oppdage det? Jeg tenker at hvis man får slike smerter kan det vel være at du har gått med det en stund?

Jeg var hos jordmor i går faktisk, men hun sjekker bare protein og sukker tror jeg...
Vi får se hva de sier, jeg skal inn om et par timer.

Jeg var hos jordmor i går faktisk, men hun sjekker bare protein og sukker tror jeg...
På urinstix sjekkes alltid leukocytter også, den ville slått ut hvis det var uvi.

På en stix så ser de glukose, leukocytter(hvite blodlegemer) og nitritt(bakteriens avfallsstoff) også.

Har vært hos legen og de såg så vidt tegn til UVI på urinprøven, men hun ville sende den inn til dyrking. Så hun satte meg på selexid kur i 5 dager for sikkerhetsskyld.
Det kunne være årsak til smertene, men hun hadde ingen forklaring på det...

Kan det være ligamentsmerter? Var det som menssmerter og stikkinger, og satt nederst i magen og i ryggen? Hos meg varte det i ca 4 dager før det forsvant. Det var ihvertfall helt normalt :)

Jeg hadde sykt med mens murringer og kynnere, og hos meg var d uvi....

Kan det være ligamentsmerter? Var det som menssmerter og stikkinger, og satt nederst i magen og i ryggen? Hos meg varte det i ca 4 dager før det forsvant. Det var ihvertfall helt normalt :)

Nei, ikke ligament smerter for det vet jeg hvordan kjenner. Det er vondt det også, men ikke i nærheten som dette var. Jeg tror det er UVI som gjorde det, nå har jeg tatt 3 piller og jeg kjenner at det har "sluppet" der nede :)

Jeg hadde en del uvi med Phillipa, og det var sånn jeg merket det, men ikke så sterkt som hos deg.

Back
Topp