Smerter i magen

Bøllefrø1

Forelsket i forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Er på jobb, fikk plutselig vondt i magen (skikkelig og) tok paracet og fortsetter jobbdagen til 16.00. Var på do, men mye var mer grønt enn urinfarget. Minte meg om det missfarga fostervannet jeg hadde i 2015 når eldste ble født. Men ingen lukt.

Burde jeg se Ann, eller ta en tur på legevakta senere? De kan jo ikke gjøre noe, er bare 15+5 :sorry:

Er på jobb, fikk plutselig vondt i magen (skikkelig og) tok paracet og fortsetter jobbdagen til 16.00. Var på do, men mye var mer grønt enn urinfarget. Minte meg om det missfarga fostervannet jeg hadde i 2015 når eldste ble født. Men ingen lukt.

Burde jeg se Ann, eller ta en tur på legevakta senere? De kan jo ikke gjøre noe, er bare 15+5 :sorry:
Kan være tegn på en infeksjon også? Ville ringt fastlege eller legevakt :) Skader ikke med en samtale, kan jo være noe som ikke har noe med baby å gjøre, men kan også være noe som ubehandlet kan påvirke baby. Så best å sjekke det ut!

Jeg ville absolutt tatt en tlf i det minste. Kan være infeksjon eller noe annet. Ikke nødvendigvis worst case.. ❤️

Urinprøve til lege og ta med truseinnlegg om du lekker
What she said ⬆️

absolutt greit å få tatt en sjekk skulle det være en infeksjon, den er grei å behandle så ikke det går utover lille gullet ❤️ håper det er helt ufarlig, lykke til ❤️

Håper du fikk snakket med lege og at alt er ok? ❤️

Back
Topp