Smerter i magen

håperpånr4

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Augustbarna2024
❁ Juliskatter 2026 ❁
Hei på dere :-)
Når jeg ligger i sengen og skal snu meg fra side til side gjør det så fryktelig vondt i magen. Det stikker og kjennes ut som hold/sting.
Har noen andre merket noe til dette? Liker ikke å snu meg pga dette i tillegg til symfyseløsning som også verker, men det må jo til :-P

Du er fortsatt gravid?:)
Jeg hadde veldig ubehag i magen da jeg var gravid. Både bekken og selve magen. Fryktelig tung og vond.:(
Det du kjenner er nok ligamentene som strekkes i når du snur deg.:)

Du er fortsatt gravid?:)
Jeg hadde veldig ubehag i magen da jeg var gravid. Både bekken og selve magen. Fryktelig tung og vond.:(
Det du kjenner er nok ligamentene som strekkes i når du snur deg.:)

Ja, jeg er fortsatt gravid :)
Da er det nok det som skjer. Har hatt det slik en stund, men tenkte kanskje de var "ferdig" å strekke seg og at dette muligens var noe annet. )
Takk for svar :)

Hadde selv store problemer med å snu meg i seng på slutten. Måtte mote meg opp hver gang. Endte ofte med smerter i hoftene i tillegg...

Hadde selv store problemer med å snu meg i seng på slutten. Måtte mote meg opp hver gang. Endte ofte med smerter i hoftene i tillegg...

Gleder meg til magen forsvinner og jeg slipper dette mer! 2 dager igjen til termin :-) Håper jeg slipper å gå over tiden!!

Prøvd å snu motsatt? Om du klarer å komme opp på knærne så er det kanskje ikke like vondt. Har samme problemet selv, men løser det på den måten. Det funker i allefall for min del :-)

Back
Topp