Smerter i magen

2 blå 2 rosa

Betatt av forumet
Er 18 uker på vei. Har i dag fått veldig vondt i siden av magen. Sånn sting/hold. Går litt over når jeg har tisset. Hva kan d være?

Okei. Gravid for 4 gang og aldri kjent det slik smerter i siden magen og mot ryggen. Får høre hva jordmor sier i morgen

Er 18 uker på vei. Har i dag fått veldig vondt i siden av magen. Sånn sting/hold. Går litt over når jeg har tisset. Hva kan d være?

Har det jeg også iblant. er bare leddbåndet som holder livmoren på plass som strekkes :) ofte kjenner du det bare på en side, men det kan plutselig komme på andre siden også. det er ikke noe farlig :)

Har å begynt å kjenne det, mest på venste siden men det bildet fra gravid appen forklarte det jo litt :-)

Finner den bare på svensk. Og ukene stemmer ikke selv om jeg taster inn terminen.. :confused:

Den er kun på svensk til android tlf dessverre. Terminen blir ikke lik, men ukene er riktig da:)

Oki! Når jeg tasta inn terminen min fikk jeg opp at jeg var 4 dager kortere enn i følge babyverden sin app.
Javel? Hm...på min ligger de likt på antall uker ihvertfall:) men jeg la inn mensdato da..

Hadde slike smerter i helgen, mer magen, nedre del men ikke lysken. Og ut mot ryggen, hos meg var det urinveisinfeksjon.

Back
Topp