Smerter i magen

Lix

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hvor mye magesmerter er normalt. Fikk magesmerter i sta og kom som små kramper. Gav seg nå og ikke blødd. Måtte holde meg veldig lenge på forelesning. Kan kanskje ha sammenheng med det. Vet ikke. Hva tror dere? er 11+3 i dag

Er det som menssmerter da? Eller mageknip? Luftsmerter kan jo være ekstremt vondt, og ganske skremmende når man er gravid.

Ikke som menssmerter. Mest som forbigående krampe egentlig .. :S

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har hatt masse magekramper, både av luft og treg mage, og intolleranse. Også ganske sterke stikk i ligamentene og skikkelige menssmerter en sjelden gang, samt kynnere som ikke er vonde. Å her har den lille det bare bra i forhold til at hjertet slår i alle fall :) var skummelt i starten men ikke like mye nå da. Går nok bare bra hos deg også ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg har hatt masse magekramper, både av luft og treg mage, og intolleranse. Også ganske sterke stikk i ligamentene og skikkelige menssmerter en sjelden gang, samt kynnere som ikke er vonde. Å her har den lille det bare bra i forhold til at hjertet slår i alle fall :) var skummelt i starten men ikke like mye nå da. Går nok bare bra hos deg også ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Gav seg egentlig heldigvis men er skremmende med magevondt :( Tror kanskje det var fordi jeg holdt meg så veldig lenge

Det har jeg også. Kjennes ut som kynnere for å si det sånn .

Det har jeg også. Kjennes ut som kynnere for å si det sånn .

Har ikke hatt kynnere før så vet ikke hvordan det kjennes ut?

Har også mye magesmerter... Sliter med treg mage og er veldig oppblåst..kan gå en uke mellom hver gang jeg er på do..så tror nok det er en sammenheng.. Men har også lignende mensensmerter, men har lest om det og det er visst ganske vanlig.. Er jo mye som foregår der nede..

Mens smertene vi kjenner er kynnere :D Det blir mye av de til 2 trimester som skal være roligere og så tar det seg opp i 3 trimester leste jeg i Svangerskaps dagboken :)

Back
Topp