Smerter i magen:/

sunniz

Flørter med forumet
Har de siste dagene hatt noen veldig vonde smerter i nedre del av magen, kjennes ut som knivstikk eller noe.. Gjør forferdelig vondt, og det kommer særlig når jeg gjør noe fysisk. Er dette normalt tror dere? Jeg er 30 uker idag, har hatt mye kynnere siden tidlig i svangerskapet men ikke noe som dette, og dette er ikke kynnere da magen ikke strammer seg når smertene kommer:/ hva kan det være?

sunniz skrev:
Har de siste dagene hatt noen veldig vonde smerter i nedre del av magen, kjennes ut som knivstikk eller noe.. Gjør forferdelig vondt, og det kommer særlig når jeg gjør noe fysisk. Er dette normalt tror dere? Jeg er 30 uker idag, har hatt mye kynnere siden tidlig i svangerskapet men ikke noe som dette, og dette er ikke kynnere da magen ikke strammer seg når smertene kommer:/ hva kan det være?

Vet ikke hva det kan være.Kan det være UVI ? Ta en tlf til legen eller jordmor,så sjekker de sikkert urinen eller noe =) Er nok ikke noe farlig, men er ikke noe særlig å gå rundt å ha vondt

Luftsmerter? Ligamentbåndene som strekker seg?

Jeg får samme smertene på hver av sidene av magen om jeg gjør mye,reiser eller snur meg for fort.
JM sa at det mest sannsynlig var ligamentsmerter.
Var mye plaget med samme typer smerter i begynnelsen av svangerskapet og.

Ville tatt en tlf til JM eller lege om du føler det blir verre eller om du er bekymret :)
For kan være UVI som ble nevnt her.

Har vært på jobb i hele dag og har da vært helt fin, men nå ikveld kom det igjen, skulle bare bøye meg for å plukke opp noe og da kommer det skjærende smerter i nedre del av magen.. Er sikkert som dere sier, at det bare strekker seg:) ser det ann litt til og om det blir Børre får jeg heller ta en bekymret tlf til jm;) takk for svar:):)

Back
Topp