Smerter i magen og stikninger i underlivet

HM89

Glad i forumet
Januarlykke 2020
noen av dere som opplever det ? Har mye av det idag altså , blir litt beskymret . Akkurat kommet inn i uke 8 <3

Har en del stikking og iling nedover beina, men ingen direkte smerte. Hadde antydning til murringer for et par dager siden, da mensen egentlig skulle ha kommet. Er forresten 8+3

Er det kraftige smerter da?

Har en del stikking og iling nedover beina, men ingen direkte smerte. Hadde antydning til murringer for et par dager siden, da mensen egentlig skulle ha kommet. Er forresten 8+3

Er det kraftige smerter da?
Nei de er ikke veldig kraftige , og heller ikke noe antydning til blod. Bare mye utflod .. men får prøve å tenke at det sikkert er fordi det vokser og strekker seg. Ser jo ut som jeg er 5 måneder på vei alt :hilarious:

Har hatt mye stikkinger de siste dagene, men i dag plutselig ingenting. Er 9+1:Heartred

Nei de er ikke veldig kraftige , og heller ikke noe antydning til blod. Bare mye utflod .. men får prøve å tenke at det sikkert er fordi det vokser og strekker seg. Ser jo ut som jeg er 5 måneder på vei alt :hilarious:

Ja, jeg og tenker at det er at det vokser og strekker på seg.

Har forøvrig fått mage jeg og. - struttemage som samboere kaller den:p

noen av dere som opplever det ? Har mye av det idag altså , blir litt beskymret . Akkurat kommet inn i uke 8 <3

Hei! Jeg har også fått stikninger og smerter i magen de siste dagene. Har ikke kjent dette på flere uker. Det dukket opp rundt 8+3 tror jeg, så har jeg kjent det i to dager nå. Har ikke hatt noen blødning, så regner med det er pga. at livmoren vokser :)

Jeg har også det innimellom, kommer og går. Er nok bare at livmoren vokser :)

De smertene opplevde jeg også i uke 8. Ikke noe særlig før og ikke mye etter, men det visst bare livmora som utvider seg lager plass :happy:

Ja , har det samme idag. Kjenner det kommer stikk ved eggstokk området . Får bare prøve å ikke tenke over det :)

Dette er typiske ligamentsmerter, veldig vanlig og helt ufarlig :)

Jeg får sterke smerter rundt høyre eggstokk når jeg snur meg i senga. Husker det fra førstemann, regner med at det er ligamentsmerter eller livmoren. Er 7 + 3 i dag.

Har masse strekkinger nederst i magen her og. Hvis eg nyser eller reiser meg fort gjør det ganske vondt

Back
Topp