Smerter i magen i natt

Ja… jeg sliter så med pusten itilegg .. får panikk når jeg får astmaanfall og høy puls = åndenød. Noe som er helt krise for en høyst aktiv person som meg gravid el ei. Det er ganske krise…. !!! Mellom 50-59 dager til KS. Jeg teller dager… babyen har det som plommen i egget, men mor sliter faktisk ganske med det der… :blackeye::sour::confused: + de takene som varer i 1-2 t om gangen.. kjennes ut som om magen brenner.. revner.. sinnsykt vondt i arrene innvendig.. pluss og minus med alt.. men jeg skulle så ønske at det gikk å føde normalt første gangen. Da kunne jeg fått flere barn og trolig hatt veldig enkle svangerskap. Ikke det at jeg ikke er takknemlig for det er jeg så absolutt !! Keisersnitt reddet meg og førstefødte, men plagene etter KS er sinnsyke …. Ihvertfall for meg :nailbiting::confused:
Så utrolig kjedelig! Jeg forstår godt hvordan du føler det med at du skulle ønske det gikk naturlig første gangen, min første ble også akutt keisersnitt, men jeg har heldigvis hatt lite plager i etterkant. Jeg kjenner at magemusklene mine aldri har blitt helt riktig, det river fremdeles godt når jeg bøyer meg fremover og sånt, men det har egentlig gått overraskende bra med det denne graviditeten. Jeg hadde forventet mye mer smerter rundt det området. Jeg har ikke astma, men kjenner jeg også sliter litt med pusten innimellom, føler ikke det er plass til lungene mine lenger, så jeg kan ikke tenke meg hvordan dere som har astma har det! :eek: Jeg sliter skikkelig med munnbind om dagen, jeg blir så utrolig varm! Jeg er normalt en frysepinne og var det mitt første svangerskap også, men denne gangen holder jeg på å koke, spesielt når jeg får på munnbind. Jeg håper det planlagte keisersnittet ditt går bedre enn de andre og at du slipper å miste så mye blod! Også håper jeg at du ikke får flere problemer i etterkant :Heartred

Kan de ikke gå inn å prøve å fikse noen av problemene som har oppstått? Eller har det ikke funket?
 
Så utrolig kjedelig! Jeg forstår godt hvordan du føler det med at du skulle ønske det gikk naturlig første gangen, min første ble også akutt keisersnitt, men jeg har heldigvis hatt lite plager i etterkant. Jeg kjenner at magemusklene mine aldri har blitt helt riktig, det river fremdeles godt når jeg bøyer meg fremover og sånt, men det har egentlig gått overraskende bra med det denne graviditeten. Jeg hadde forventet mye mer smerter rundt det området. Jeg har ikke astma, men kjenner jeg også sliter litt med pusten innimellom, føler ikke det er plass til lungene mine lenger, så jeg kan ikke tenke meg hvordan dere som har astma har det! :eek: Jeg sliter skikkelig med munnbind om dagen, jeg blir så utrolig varm! Jeg er normalt en frysepinne og var det mitt første svangerskap også, men denne gangen holder jeg på å koke, spesielt når jeg får på munnbind. Jeg håper det planlagte keisersnittet ditt går bedre enn de andre og at du slipper å miste så mye blod! Også håper jeg at du ikke får flere problemer i etterkant :Heartred

Kan de ikke gå inn å prøve å fikse noen av problemene som har oppstått? Eller har det ikke funket?

Takk ❤️

Godt å høre det har gått bra med deg :cat:Vært litt greiere siste dagene her så håper det ikke blir for mange av de strekkeOppscenarioene :singing:

De fjerner sammenvoksninger og slikt under inngrepet denne gangen :cat Det kommer de nok til å gjøre med deg også. Hva har skjedd med magemusklene dine ? Sklidd fra hverandre ? Brokk ?
 
Back
Topp