Smerter i magemusklene?

Ullvott

Elsker forumet
Våknet av ganske sterke smerter over og rundt navlen. Klarte ikke røre meg på et par minutter. Så gav det seg gradvis. Kjennes bare overfladisk ut. Som smerter i magemusklene... Sterk hold/sting. Babyen rører seg. Så jeg er ikke veldig bekymret. Men synes det var så merkelig. Noen andre som har opplevd? Ligger her og tørr ikke helt sovne.. Men vil ikke være hysterisk :p sikkert ligamentsmerter eller noe?

Vet ikke om det er det samme men jeg har ofte vondt i navlen hvis babyen har ligget å presset utover rundt navlen... det går over etterhvert

Jeg tenker og at det er kynnere. Jeg føler det brenner i magen og i magemusklene når jeg har kynnere. Ubehagelig.

Våknet av ganske sterke smerter over og rundt navlen. Klarte ikke røre meg på et par minutter. Så gav det seg gradvis. Kjennes bare overfladisk ut. Som smerter i magemusklene... Sterk hold/sting. Babyen rører seg. Så jeg er ikke veldig bekymret. Men synes det var så merkelig. Noen andre som har opplevd? Ligger her og tørr ikke helt sovne.. Men vil ikke være hysterisk :p sikkert ligamentsmerter eller noe?

Som de andre skriver over her høres det ut som det var kynnere!! Det er i hvertfall sånn mange av mine kynnere oppleves..

Sovnet du til slutt?
Håper du fikk deg litt søvn og at alt står bra til med deg og magen <3

Jeg hadde det sånn med nr 1 og litt nå med nr 2. Hos meg er det ligamentsmerter. Kjenner Kynnerne veldig godt nå og det er absolutt ikke det samme hos meg. Fikk mye vondt på mandag når vi var på stprshopping til babyen. Gikk heldigvis over på dagen i går. Ganske ubehagelig å ha vondt når man er gravid og babyen treffer altid der det er vondt. Hehe

Ja, de kynnerene jeg hadde med nr 1 var aldri smertefulle. Bare ubehagelige og "stramme". Men jeg tror jeg må ha bevegd meg litt fort (snudd meg brått) og fått en type sting/hold på en måte. For det var så vondt at det i et par min var umulig å røre seg. Det kjenner jo gjerne litt sånn ut når man får sting/hold eller strekker muskler. Men det kan jo ha vært en kraftig kynner og.. Som jeg aldri har opplevd før.

Jo, takk Desemberbaby15:) Jeg sovnet etter hvert. Og har ikke hatt vondt siden :)

Back
Topp