Smerter i lysken

frøkenVic

Flørter med forumet
Hei alle fine :)

Noen andre her som sliter med smerter i lysken? Her går det utover søvn på natta.. jeg klarer nesten ikke ligge på siden uten at det føles ut som om noen river av meg beina/lysken... (sovestillinger er begrenset fra før).
Noen som har smarte tips eller triks? Begynner å bli desperat etter en god natt med søvn uten smerter. Skal sies at jeg gpr til behandling hos kiropraktor for mye smerter i bekkenet, men nå er det mye verre på forsiden.. og de har ikke sagt noe om at det er bekkenløsning...
 
Jeg har ikke vondt inni lysken, men fra hoftekammen og ned langs lårene. Stivner fullstendig og sover ekstremt dårlig med smerter hvis jeg ikke passer på å tøye minst en gang om dagen. Vet ikke om det kan hjelpe for deg?
 
Sliter med smerter i Høyre lysken på innsiden. Dessverre Ingen tips...
 
Hei alle fine :)

Noen andre her som sliter med smerter i lysken? Her går det utover søvn på natta.. jeg klarer nesten ikke ligge på siden uten at det føles ut som om noen river av meg beina/lysken... (sovestillinger er begrenset fra før).
Noen som har smarte tips eller triks? Begynner å bli desperat etter en god natt med søvn uten smerter. Skal sies at jeg gpr til behandling hos kiropraktor for mye smerter i bekkenet, men nå er det mye verre på forsiden.. og de har ikke sagt noe om at det er bekkenløsning...

har du prøve med pute mellom beina? Jeg gikk til innkjøp av bbhug me gravdiitetspute tidlig i svangerskapet pga bekkenet. Dette berget nettene mine og jeg sov godt stort sett hele svangerskapet etter jeg kjøpte denne. Viktig å støtte opp ikke bare mellom lårene men hele veien ned til anklene ;)
 
Sverger til bbhugme gravidpute. Den er nokså dyr, men personlig synes jeg den er verdt prisen. Jeg har slitt med bekkensmerter siden tidlig i svangerskapet, og den hjelper meg sååå mye. Nå får jeg sove ordentlig om natten, og jeg bruker den som god støtte ellers om dagen også. Det fine er at man får god nytte av den etter svangerskapet også.

Alternativt går det også ann å legge puter mellom beina - og evt. en pute under magen for å få støttet opp den også. God støtte for hele kroppen er lurt. :)
 
Sverger til bbhugme gravidpute. Den er nokså dyr, men personlig synes jeg den er verdt prisen. Jeg har slitt med bekkensmerter siden tidlig i svangerskapet, og den hjelper meg sååå mye. Nå får jeg sove ordentlig om natten, og jeg bruker den som god støtte ellers om dagen også. Det fine er at man får god nytte av den etter svangerskapet også.

Alternativt går det også ann å legge puter mellom beina - og evt. en pute under magen for å få støttet opp den også. God støtte for hele kroppen er lurt. :)

Jeg bruker bbhugme puta, men smertene forsvinner fortsatt ikke :(
 
har du prøve med pute mellom beina? Jeg gikk til innkjøp av bbhug me gravdiitetspute tidlig i svangerskapet pga bekkenet. Dette berget nettene mine og jeg sov godt stort sett hele svangerskapet etter jeg kjøpte denne. Viktig å støtte opp ikke bare mellom lårene men hele veien ned til anklene ;)

Bruker den puta hver dag, men fortsatt like vondt:(
 
Stråler det nedover?:)
 
Kjenner det stikker nedover beinet mot leggen, men om det er stråling? Har liksom ikke noe å sammenligne det med, om du skjønner:)
Skjønner hva du mener. Jeg hadde også dette et par dager, å var hos jordmor på kontroll. Hun fortalte meg at det hørtes veldig typisk som om baby hadde lagt seg med hodet ned, å det stemte på ultralyden. På meg kommer å går det litt. Mulig snuppa ikke har «festet seg» helt enda...
 
Hei alle fine :)

Noen andre her som sliter med smerter i lysken? Her går det utover søvn på natta.. jeg klarer nesten ikke ligge på siden uten at det føles ut som om noen river av meg beina/lysken... (sovestillinger er begrenset fra før).
Noen som har smarte tips eller triks? Begynner å bli desperat etter en god natt med søvn uten smerter. Skal sies at jeg gpr til behandling hos kiropraktor for mye smerter i bekkenet, men nå er det mye verre på forsiden.. og de har ikke sagt noe om at det er bekkenløsning...
Kan skrive under med at BBHugme hjalp meg. Sovestillinger er dessverre ett herk for oss gravide om dagen, men med god støtte til ryggen og nakken, pute mellom beina og en god massasje i ny og ne så fikser det meste seg :happy:
 
Jeg hadde samme problem og går nå til fysio 1 gang i uka. Der får jeg massasje og han strekker ut leggene/lårene mine. Innimellom behandlingene får jeg litt massasje av samboeren min på de stedene det gjør vondt før jeg legger meg. Støtter opp med en tykk dyne fra anklene og helt opp til ansiktet:shy: Viktig med støtte fra tærne til toppen av hodet, merker med engang når jeg ligger riktig, får puste mye bedre ;)Går en liten tur hver dag, løfter ikke tungt og prøver å være obs på sittestilling iløpet av dagen! Så også en video om sovestillinger for gravide på youtube, syntes det hjalp mtp tips.
 
Back
Topp