Smerter i lysken.

Uglemamma

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Hei! Jeg har de siste ukene vært plaget med smerter øverst i lysken og litt nedover innsiden av låret. Kjenner det litt når jeg går og sitter i enkelte stillinger, men det er sikkelig smertefullt når jeg ligger i sengen, særlig når jeg skal snu meg fra side til side. Hva kan dette være? Er litt redd for blodpropp, men samtidig har jo ikke smerten blitt værre, men vært konstant.

Les deg opp på ligamentsmerter og bekkenløsning og sammenlign med plagene dine.
Bekkenløsning er utrolig varierende fra person til person....

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Høres ut som smerter i symfysen/bekkenløsning.
Gå til legen så du kan evt få henvisning til fysioterapeut, viktig å følge opp så du ikke fortsetter å ha vondt etter fødsel

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015

Har lest om bekkenløsning. Har bare tidvis vondt i korsrygg, er mest den smerten i lysken/låret som plager meg, blir derfor usikker på om det egentlig er bekkenløsning, og tenker da på evt andre ting som årsak... Men skal ta det opp med legen på neste besøk! :) Tenkte kanskje andre hadde opplevd lignende, evt hadde råd å komme med :p

Har lest om bekkenløsning. Har bare tidvis vondt i korsrygg, er mest den smerten i lysken/låret som plager meg, blir derfor usikker på om det egentlig er bekkenløsning, og tenker da på evt andre ting som årsak... Men skal ta det opp med legen på neste besøk! :) Tenkte kanskje andre hadde opplevd lignende, evt hadde råd å komme med :p
Har du lest om ligamentsmerter?

♡Jente 05.07.2013♡

Men i lysken og mellom beina er symfyseløsning og trenger ikke å ha andre symptomer på bekkenløsning.

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015

Har lest om ligamentsmerter også ja :) føler ikke helt det passer til det jeg har, men takk for tips! :)

Har lest om ligamentsmerter også ja :) føler ikke helt det passer til det jeg har, men takk for tips! :)
Bare hyggelig. Jeg tenker bekkenløsning jeg da. Har fått det selv. Det er det fysioterapauten som sier og når jeg leser om det så ville jeg ikke selvdiagnosert meg dit, for min variant er ikke som alle andre sin forklaring.

♡Jente 05.07.2013♡

Bekkenløsning gir ikke smerter konstant :) gir smerter som kommer og går... Har skikkelig vondt noen dager eller på noen tidspunkt på dagen, og er helt god andre :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp