Smerter i lysken og nedoverbenet

Håpetpåenhjerteknuser

Forelsket i forumet
Noen flere som har det? Hatt i hele dag smerter fra innsiden på låret, fra dåsa ca og stråler nedover.. Også korsryggen er crap :( Ikke hatt det i de to andre svangerskapene som er fullgått.. Merker det er litt bekymringsverdig samtidig som jeg ikke er helt bekymret siden det ikke er noe blødning..
 
Det har jeg også mye av . Hadde det forrige gang også , så tror det er normalt :)
 
Noen flere som har det? Hatt i hele dag smerter fra innsiden på låret, fra dåsa ca og stråler nedover.. Også korsryggen er crap :( Ikke hatt det i de to andre svangerskapene som er fullgått.. Merker det er litt bekymringsverdig samtidig som jeg ikke er helt bekymret siden det ikke er noe blødning..

Høres ut som begynnende bekkenløsning...?
 
Jeg fikk noe lignende sist gang. I uke 8 satt jeg på bussen, rett før jeg kom til busstoppet der jobben min var kom det INTENSE smerter i dåsa. Det kjentes ut som strikkepinner som ble dytta opp og vridd rundt, tror jeg fikk tårer i øynene i sekundet smerten kom. Det ga seg akkurat til at jeg kom meg av bussen. Da begynte min bekkenløsning. Er det noe av det samme tror du? Nå har jeg strålinger, men ikke like intense - det er sånn at jeg er usikker på om det er de lyskesmertene alle snakker om - eller om det er bekkenløsningen sin feil :)
 
Jeg fikk noe lignende sist gang. I uke 8 satt jeg på bussen, rett før jeg kom til busstoppet der jobben min var kom det INTENSE smerter i dåsa. Det kjentes ut som strikkepinner som ble dytta opp og vridd rundt, tror jeg fikk tårer i øynene i sekundet smerten kom. Det ga seg akkurat til at jeg kom meg av bussen. Da begynte min bekkenløsning. Er det noe av det samme tror du? Nå har jeg strålinger, men ikke like intense - det er sånn at jeg er usikker på om det er de lyskesmertene alle snakker om - eller om det er bekkenløsningen sin feil :)
Så intense er de heldigvis ikke enda.. Men merker de tar seg opp ettersom timene går! Men lysken er værst, ryggen merkes kun når jeg bøyer meg.. Ringe til legen imorgen så kanskje en tlf til fysioen også..
 
Samma her :/ hadde sist også.
Gikk over i uke 11-12. Fikk det tilbake i slutten av svangerskapet
 
Noen flere som har det? Hatt i hele dag smerter fra innsiden på låret, fra dåsa ca og stråler nedover.. Også korsryggen er crap :( Ikke hatt det i de to andre svangerskapene som er fullgått.. Merker det er litt bekymringsverdig samtidig som jeg ikke er helt bekymret siden det ikke er noe blødning..

Har det samme. Det har hos meg vært de første tegn på bekkenløsning i alle svangerskapene.

Jeg har allerede fått henvisning til fysio. Riktig trening og øvelser kan forebygge at det blir verre:)

Ikke farlig hvert fall:)
 
Har det samme. Det har hos meg vært de første tegn på bekkenløsning i alle svangerskapene.

Jeg har allerede fått henvisning til fysio. Riktig trening og øvelser kan forebygge at det blir verre:)

Ikke farlig hvert fall:)
Da er det bare å ringe fysioen med en gang! Har gått til fysio i flere år pga sykdom, så får nok time ganske fort og forhåpentligvis om det er bekkenløsning så kan man forebygge litt av det..
 
Har vondt i symfysen, og innsiden av låret. Bare på venstresiden da. Men var sånn jeg hadde det på slutten av forrige svangerskap, bare mye vondere. Liker ikke at det har begynt allerede, sist kom det vel i uke 34, og da klarte jeg knapt å gå på slutten...
 
Fikk legetime i dag kl 14 det gikk fort, men da får jeg sjekket om det er bekkenløsning eller om det er noe annet satser på at alt er bra og lille spiren er som den skal!! Men slo meg en liten tanke at om det kunne være livmora som strekker seg, men kan ikke huske det med de to andre.. Da var det null smerter..
 
Back
Topp