Smerter i livmortappen

Seawave

Elsker forumet
Har di siste dagene hatt endel sterke smerter i selve livmortappen. Dette gjør meg rett ut livredd, da jeg forbinder smerter i livmortappen med mensen og SA. 3 gang jeg er gravid og kan ikke huske dette fra tidligere graviditeter.
Smertene sitter altså i selve livmortapoen, og er ikke ligamentsmerter e.l.
Smertene er såpass sterke at jeg nå føler meg ganske sikker på at det er en SA på vei. Men ikke blod foreløpig. Dem er ikke konstant, men ganske sterke når dem kommer. Føles ut som om tappen jobber med å utvide seg/åpne seg.
Noen andre som har smerter i livmorhalsen, eller har hatt det i tidligere graviditeter? Kan det gå bra likevel?
 
Huff Ingen god følelse det dere.. Har ingen erfaring men håper det bare er naturlige grunner og ikke en SA! Krysser fingrene for deg!
 
Smertene har roet seg. Ingen blod, men MYE slim. Skal på UL på torsdag.
 
Jeg hadde masse smerter i livmortappen i både første og denne graviditeten. Føles som det stikker eller presser. Samtidig som jeg føler det pulserer nedentil. Ufattelig ubehagelig. Er ikke engang godt med sex engang xD :p
Kjennes sårt og ømt :)

Vet ikke om har det samme. Men er så ubehagelig at man blir bekymret. Og når det var på det værste så kom med masse slim der nede :) kan være det bare er sånn. At det skal være "vondt" der nede, siden jeg har opplevd dette hver gang xD
 
Back
Topp