Smerter i livmor/mage.. Ikke gravid..

*Bliss*

Betatt av forumet
Hei, må bare spørre dere om noe, jeg.

Jeg har i en lengre periode hatt så mye vondt i livmor. Både på sidene og midt i, overalt egentlig. Har time til gyn, men er ventetid, så ville bare høre om noen har vært borti det samme?? De varierer mellom å være stikkende, sviende og murrende smerter. Ikke eggløsning- eller menssmerter. Lurer så veldig på hva dette kan være.. Har den siste tiden hatt vondt i korsrygg og. Men det er mer i musklene tror jeg, så ikke sikkert det har noen sammenheng..

Noen som har peilig på hva det kan være???

har hatt en lingnende følelse/smerter. å da var det betenelse i bekken å undeliv. uansett så må du ha lykke ut, så håper jeg at det går over snart.

[&:] Det hørtes ikke bra ut.. Jeg har tenkt på endometriose og, men vanskelig å si altså..

Uansett, takk for svar [:)]

Flere som har noen erfaringer tro??

Nei ikke gravid jeg heller. Har du hatt det lenge eller?

Uff, noen ganger er det t.om. vondt å stå oppreist..

ORIGINAL: GutteBabyMars09

ORIGINAL: *Bliss*

Nei ikke gravid jeg heller. Har du hatt det lenge eller?

Uff, noen ganger er det t.om. vondt å stå oppreist..

Ja...jeg har det, det kommer og går. Jeg burde ha vært hos sjekk hos legen for lenge siden, men jeg tørr ikke. Skal få meg en time snart.

Har prøvd å søke på nettet men klarer liksom ikke å finne ut hva det kanskje kan være...

Søkt mye på nettet jeg og, men ikke funnet noe.. Har kommet og gått lenge her og, men siste dagene har det vært mer konstant egentlig.. [&:]

Noen få får symtomper på klamydia og de symptomene kan være sånn..

Jeg hadde sånne smerter, og jeg hadde infeksjon i skjeden. Jeg fikk en vaginalkrem og ble frisk. Jeg har ikke hatt det siden.

Hei Bliss!

Har du sjekket deg for urinveisinfeksjon? Det kan gi smerter nede i magen, oftest på den ene siden og ut mot korsryggen. Få den en akutttime hos legen din i morgen, og forklar. Stå på ditt, er forferdelig å gå slik.

Har vært veldig plaget med det samme, men hos meg vet de enda ikke hva problemet er (etter x-antall blodprøver, legetimer og ultralyd).

ORIGINAL: GutteBabyMars09

ORIGINAL: barn2

Noen få får symtomper på klamydia og de symptomene kan være sånn..

Jeg har ikke det og har hatt samme partner i 2 år[;)]

Samme her [:)]

ORIGINAL: jaya86

Hei Bliss!

Har du sjekket deg for urinveisinfeksjon? Det kan gi smerter nede i magen, oftest på den ene siden og ut mot korsryggen. Få den en akutttime hos legen din i morgen, og forklar. Stå på ditt, er forferdelig å gå slik.

Har vært veldig plaget med det samme, men hos meg vet de enda ikke hva problemet er (etter x-antall blodprøver, legetimer og ultralyd).

Nei, det har jeg ikke. Har tenkt på det, men er ikke ofte på do, og ikke svir det heller. Men trenger kanskje ikke gjøre det? Hmm..

Så rart de ikke har funnet ut hva det er med deg da? Ikke moro å gå sånn og ikke vite altså..

ORIGINAL: jaya86

Hei Bliss!

Jeg fikk konstatert uvi ørten ganger, havna på legevakta med ekstreme smerter og fikk bare enda en kur for uvi. det var et tilbakevendende problem. Så kom jeg til fastlegen og han sa at jeg hadde nok en infeksjon i skjeden. Jeg ble medisinert for det og har ikke hatt det siden. Jeg var også hos gyn uten at de klarte å se noe som helst.

Back
Topp