Smerter i korsrygg og lår

Hageblomsten

Forelsket i forumet
Har de siste nettene sovet dårlig pga. ubehag i ryggen. I dag gikk det over til å bli smerter som gikk nedover lårene. Føles ut som når man har sittet lenge på knærne og reiser seg igjen, hvis noen kjenner igjen denne følelsen. Bare dette gir seg liksom ikke med mindre jeg tar en Paracet. Også er det mye mer smertefullt. Mannen prøvde å massere korsryggen i stad, men det var så vidt han tok på meg før jeg fikk vondt. Har også vondt i hodet og føler meg varm / syk. Ringte legevakta, men fikk bare beskjed om å ta det med ro og se an til i morgen.
Noen andre som har hatt det liknende helt i begynnelsen av svangerskapet? Er nemlig kun 5+0 i dag.
 
Har de siste nettene sovet dårlig pga. ubehag i ryggen. I dag gikk det over til å bli smerter som gikk nedover lårene. Føles ut som når man har sittet lenge på knærne og reiser seg igjen, hvis noen kjenner igjen denne følelsen. Bare dette gir seg liksom ikke med mindre jeg tar en Paracet. Også er det mye mer smertefullt. Mannen prøvde å massere korsryggen i stad, men det var så vidt han tok på meg før jeg fikk vondt. Har også vondt i hodet og føler meg varm / syk. Ringte legevakta, men fikk bare beskjed om å ta det med ro og se an til i morgen.
Noen andre som har hatt det liknende helt i begynnelsen av svangerskapet? Er nemlig kun 5+0 i dag.

Jeg har bare testet ursvakt positivt, så kan ikke si sikkert at jeg er gravid ennå, men jeg har det akkurat sånn. Menssmerter om natten, så ille at jeg våkner av det, og i dag og i går mye verk i korsryggen, rundt og rett over halebeinet. I dag er det skikkelig ille, som å ha menssmerter, men at det sitter i ryggen. Når jeg reiser meg og går og feks ned en trapp, så er det som om lårene er helt visne, og jeg skal falle. Verker ned i lårene også. Mulig jeg strammer meg av stress, men verken i korsryggen er nå ikke stressrelatert.

I går kveld før jeg sovnet, hadde jeg også så mye verk at jeg forsøkte å sove på siden.
 
Back
Topp