Smerter i hoftene

Moradi

Forumet er livet
VIP
Septemberlykke 2015
Slitee veldig med at det gjør skikkelig vondt i hoftene mine. Mest i høyre der jeg har bekkenplager også. Våkner om nettene av at det verker, men gir seg ikke selv om jeg skifter liggestilling :( Noen som sliter med det samme? Og har tips til noe som kanskje kan hjelpe? Har bbhugme, men minimalt med plass siden det er ei lita frøken som kommer i senga vår hver eneste natt.

Startet en tråd om nøyaktig det samme for noen uker siden..var visst flere som mente det hørtes ut som bekkenLÅSning, så kontakta en kiropraktor som mente det samme, men han kunne ikke si det helt sikkert uten en konsultasjonstime.

Har gradvis blitt bedre etter at jeg fant en bedre stilling å ligge i, men verker fortsatt litt :/

Går til fysio, og den første natten etter jeg har vært der sover jeg ganske bra, men så kommer det tilbake igjen. Kan jo ikke gå dit annenhver dag heller liksom :p

Går til fysio, og den første natten etter jeg har vært der sover jeg ganske bra, men så kommer det tilbake igjen. Kan jo ikke gå dit annenhver dag heller liksom :p
Be om at fysioen kommer hjem til deg hver morgen? Må da være mulig det?? Hahah :p

Haha, ja det burde hun absolutt gjort. Drit i alle andre :D Var der i 75 minutt på tirsdag og da fikk hun bare tatt høyresiden så det er ikke akkurat småtterier :p
Selvfølgelig :p Oh jiises... Min holder på i Max 20 min.. Hun vil ikke ta i for mye. Går mye i knaing og litt knekking, men så sliter ikke jeg med bekken. Er mer rygg og muskulaturen ned i beina..

Selvfølgelig :p Oh jiises... Min holder på i Max 20 min.. Hun vil ikke ta i for mye. Går mye i knaing og litt knekking, men så sliter ikke jeg med bekken. Er mer rygg og muskulaturen ned i beina..
Hadde jeg fått 20 minutt så tror jeg at det ville vært som om jeg var der i 2 minutt. Tiden går så sinnsykt fort, og jeg synes det er mer behagelig enn vondt med de behandlingene. Spesielt når hun knør og knepper litt på sidene. Kommer nok til å savne det når jeg er ferdig som gravid :p Hun er veldig koselig og pratsom, så det blir nesten en slags glede i hverdagen ;)

Hadde jeg fått 20 minutt så tror jeg at det ville vært som om jeg var der i 2 minutt. Tiden går så sinnsykt fort, og jeg synes det er mer behagelig enn vondt med de behandlingene. Spesielt når hun knør og knepper litt på sidene. Kommer nok til å savne det når jeg er ferdig som gravid :p Hun er veldig koselig og pratsom, så det blir nesten en slags glede i hverdagen ;)
Deilig tortur ;) jeg føler meg alltid mye lettere i kroppen når jeg går fra timen. Men noe av det hun gjør er vondt! :p flere ganger jeg har lagt fra meg halve maskaraen på papiret som ligger på benken :p

Deilig tortur ;) jeg føler meg alltid mye lettere i kroppen når jeg går fra timen. Men noe av det hun gjør er vondt! :p flere ganger jeg har lagt fra meg halve maskaraen på papiret som ligger på benken :p
Haha, huff. Det vonde som hun gjør er bare 10 sekunder om gangen så det overlever jeg heldigvis :)

Back
Topp