Smerter i brystene

Malene_91

Andre møte med forumet
Hei alle sammen.

Jeg er til vanlig en veldig formfull, frodig og brystfager dame - så under graviditeten har jeg blitt velsignet (min samboers påstand) med enda større bryster som til stadighet vokser. Dette har gått helt fint frem til nå.

Den siste tiden har jeg store smerter i begge brystene, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er stikkende smerter, og vanskelig å beskrive - men kjennes ut som at de er blitt for store slik at huden ikke klarer å holde på dem lengre... står jeg lenge gjør det vondt, på kvelden er det helt jævlig å ta av seg bh osv... jeg er 14+3.

Er det noen som erfarer/har erfart det samme og kan komme med noen tips på hva jeg kan gjøre?

Har bare veldig ømme pupper nå men det har først kommet siste uke e. Er 15+2 nå. Kjenner ar de vokser og det sprenger ja. Kan kanskje hjelpe å smøre huden

Jeg skjønte jeg var gravid pga tunge,større, ømme pupper... Fikk de allerede i uke 4... Men nå er de ikke så kjempestore egentlig, bare større. Går det bra å bruke bh? Har selv invistert i noen nye større i dag.

Jeg skjønte jeg var gravid pga tunge,større, ømme pupper... Fikk de allerede i uke 4... Men nå er de ikke så kjempestore egentlig, bare større. Går det bra å bruke bh? Har selv invistert i noen nye større i dag.

Jeg sliter med å finne str som passer i bh. Det har jeg alltid gjort - og det er blitt værre etter jeg ble gravid.
Men får vel bare prøve å finne noen som gir ekstremt god støtte slik at de ikke revner av :p haha

Jeg sliter med å finne str som passer i bh. Det har jeg alltid gjort - og det er blitt værre etter jeg ble gravid.
Men får vel bare prøve å finne noen som gir ekstremt god støtte slik at de ikke revner av :p haha

Da er det ikke enkelt nei... Hva med noen gode sportsbehåer, eller noe i den duren? Der er jo så ubehagelig når de blir så vonde...

Da er det ikke enkelt nei... Hva med noen gode sportsbehåer, eller noe i den duren? Der er jo så ubehagelig når de blir så vonde...

Er problematisk til tider det også - siden jeg er smal i omkrets men trenger stor cup - med andre ord blir sportsbh'ene somregel for trange rundt puppa eller for store i omkrets :p haha

Jeg slet med det samme, og jeg tror nok dessverre det er huden som strammes så alt for mye.. På slutten av graviditeten ble det sånn med magen også, og jeg har nå (heldigvis levbare) strekkmerker begge steder.

Og bh, det kan du finne i store str. på mammashop.net eller i butikken deres i Bergen sentrum. Helt fantastisk gode!! :)

Lykke til! Hilsen en som opererte vekk store deler av puppene sine etter graviditeten ;)

Akkurat sånn er det her også. Det brenner i puppene og gjør veldig vondt å ta av BH. Jeg hadde store fra før av, og nå er de enorme.... :/

Jeg har også slik..men jeg hadde Brystbetennelse når jeg amma sist gang. Og har hørt det går an å få før fødsel også..stemmer dette? Smertene ligner av og til på betennelses smertene. Men de er ikke konstante.

Er problematisk til tider det også - siden jeg er smal i omkrets men trenger stor cup - med andre ord blir sportsbh'ene somregel for trange rundt puppa eller for store i omkrets :p haha
Sliter med samme problem, men har fått kjempe god hjelp og flere nye bher etter en tur på change, har du prøvd der?

Jeg har også slik..men jeg hadde Brystbetennelse når jeg amma sist gang. Og har hørt det går an å få før fødsel også..stemmer dette? Smertene ligner av og til på betennelses smertene. Men de er ikke konstante.
Hmm, jeg aner ikke... jeg er førstegansfødende så har ikke vært borti brystbetennelse selv :/

Back
Topp