Smerter i brystene?

Jeg har ganske små pupper og merker godt at de er blitt mer "knudrete" inni, kan kjenne det godt når jeg ligger på rygg. Flere som merker noe til det? Regner med at det er melkekjertler jeg kjenner :confused: :)

Fler som i tillegg går med konstant stive brystvorter? I tillegg til all denne sprengen så blir det ekstra ubehagelig :/

Jeg har ganske små pupper og merker godt at de er blitt mer "knudrete" inni, kan kjenne det godt når jeg ligger på rygg. Flere som merker noe til det? Regner med at det er melkekjertler jeg kjenner :confused: :)
Jeg og kjenner det, og regner med at det er melkekjertlene :)

Fler som i tillegg går med konstant stive brystvorter? I tillegg til all denne sprengen så blir det ekstra ubehagelig :/
Ikke konstante men myye mer enn vanlig.
Så mye at jeg må gnu de innover slik at folk ikke ser det :S

sendt fra Note 3 - sengekos

Ja merker at de har blitt litt mer knudrete/ hardere inni ja.
Er nokk kjertlene du kjenner :)

Spent på hvordan det blir å sove i natt :S Tomt for paracet :'(
Så med alle disse smertene så vil jeg ikke tro at det blir noe søvn i natt!

Ikke konstante men myye mer enn vanlig.
Så mye at jeg må gnu de innover slik at folk ikke ser det :S

Er ikke hele tiden, men veldig mye plutselig. Føles ut som om det er konstant :P Jeg må å gnu de innover. De syntes tilogmed igjenom en bh med fast cup :P

Back
Topp