Åja, kanskje det har noe for daMå spørre jordmor om alt dette jeg, for er helt grønn på hvordan det funker
hehe!
Do that, åsså oppdatere du oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja, kanskje det har noe for daMå spørre jordmor om alt dette jeg, for er helt grønn på hvordan det funker
hehe!
Will doDo that, åsså oppdatere du oss![]()
Jeg og kjenner det, og regner med at det er melkekjertleneJeg har ganske små pupper og merker godt at de er blitt mer "knudrete" inni, kan kjenne det godt når jeg ligger på rygg. Flere som merker noe til det? Regner med at det er melkekjertler jeg kjenner![]()
![]()
Ikke konstante men myye mer enn vanlig.Fler som i tillegg går med konstant stive brystvorter? I tillegg til all denne sprengen så blir det ekstra ubehagelig :/
Ja merker at de har blitt litt mer knudrete/ hardere inni ja.Jeg har ganske små pupper og merker godt at de er blitt mer "knudrete" inni, kan kjenne det godt når jeg ligger på rygg. Flere som merker noe til det? Regner med at det er melkekjertler jeg kjenner![]()
![]()
Er ikke hele tiden, men veldig mye plutselig. Føles ut som om det er konstantIkke konstante men myye mer enn vanlig.
Så mye at jeg må gnu de innover slik at folk ikke ser det :S
sendt fra Note 3 - sengekos
Uff så kjedelig! Sender over John Blund til degSpent på hvordan det blir å sove i natt :S Tomt for paracet :'(
Så med alle disse smertene så vil jeg ikke tro at det blir noe søvn i natt!
sendt fra Note 3 - sengekos
Takk for detUff så kjedelig! Sender over John Blund til deg![]()
Hmm nei tror ikke det.Og apropos puppene; er det noen som i tillegg flasser på brystvortene?